DHRA Brommer Spint

Status
Not open for further replies.
Waar baseer je dit allemaal op ? behandelt als debielen enz enz misschien door negatieve reacties op speed en gein event waar wij ook zelf niks aan hebben kunnen doen. Wij hebben daar niks georganiseerd alleen ons eigen klassement. Wij weten dat er genoeg animo is voor sprinten en of je nou een sbo rijder bent of niet bij ons is er geen onderscheid. Als wij iets zeggen dat er veel gereden kunnen worden maken wij dit waar maar als het regent kunnen wij ook niks ( het zelfde principe als SBO ) zo iets heet overmacht zoals de zondag op speed en gein.
Voor de rest kunnen wij er niks aan doen dat het SBO tijdsysteem heeft gefaald en dat jullie weinig tot niks hebben kunnen rijden. Het voorstel kwam vanuit ons om jullie te rijden op onze tijdsysteem maar als SBO tijdens dat jullie aan het rijden waren opeens op begint te bouwen en vervolgens jullie anderhalf uur hebt laten wachten voordat het tijdsysteem van SBO werkt kunnen wij ook niks meer op dat moment voor jullie iets betekenen. Wij bedachten toen wij bieden jullie een kans om ook in drachten te laten rijden door middel van een klasse. Dus bij deze.

Ik denk als je dit forum doorleest dat je wel weet wat er ongeveer wordt bedoelt met debielen en "scooterboys. misschien dat jij zelf dit allemaal niet bedoelt, maar een groot deel van de DHRA mensen wel. die vinden ons gewoon te min.
We gingen het SBO systeem opbouwen omdat een heel groot deel van de SBO rijders geen waarde hecht aan een ander systeem. met het SBO systeem kunnen we de tijden het hele jaar door vergelijken en hebben niks aan: "een keertje een ander tijdssysteem".
jullie zeiden dat er helmaal geen verschil kan zitten in tijdssystemen.... nou vergelijk de tijden maar eens van een aantal sprinters.....
Voor het publiek dat er was was het misschien wel leuk om te zien hoe een paar scooters op jullie systeem konden rijden. maar de SBO rijders hebben hier niks aan, dan alleen een beetje benzine verbranden en op 200m doelloos rijden.

En het "verkeerd opvatten" van dat artikel uit jullie forum over ons..... komop zeg denk je dat we daar in trappen8P
 
Last edited:
voor zover ik weet is het sbo systeem opgebouwd met het dhra systeem om te kijken of wij ons systeem aan de praat konden krijgen. Ondertussen zouden de sprinters lekker kunnen rijden met het dhra systeem. Maar omdat de dhra plotseling besloot de boel op te ruimen hebben wij 1,5uur gestaan met een systeem dat niet werkte.

De sbo rijders willen met het sbo systeem rijden omdat dat heel het kampioenschap gedaan word.
 
Weet je wat pas triest is peter! Het stuk wat jij hierboven vermeld dat jij SBO zwart maakt doordat het tijdsysteem faalde, en aangeboden hebt dat jullie systeem gebruikt mocht worden. Waarom vermeld je er niet bij dat jullie er 500euro voor moesten hebben? Dat noem ik pas hebzucht.....

Hehe, dat brengt idd een heel ander licht op de zaak 8P
 
Hehe, dat brengt idd een heel ander licht op de zaak 8P

Dat was voor de zondag op speed en gein omdat het SBO systeem niet tegen vocht kon is mij gezegd. en of wij het over wilde nemen van sbo. In dat geval moet er iets tegen over staan. voor niets gaat de zon op

De zaterdag verhaal was nl zo dat het afgesproken is om met ons tijdsysteem te rijden en toen het eenmaal liep ging SBO opbouwen tijdens de runs. De starter heeft besloten om de veiligheid om niet te rijden daarna hebben we de boel opgeruimd.


Ik val SBO niet aan die doen het werk gewoon goed punt

Hierbij wil het het laten want discussies voeren doe ik wel recht in het gezicht en niet op een forum als er meer info is dan wordt er pas gepost.
 
Dat was voor de zondag op speed en gein omdat het SBO systeem niet tegen vocht kon is mij gezegd. en of wij het over wilde nemen van sbo. In dat geval moet er iets tegen over staan. voor niets gaat de zon op

Dit is ook onzin.. Ik het geval van "vocht" dus regen, word er geen SBO gereden. Dan lijkt het me ook niet nodig om wel een startsysteem op te bouwen..
 
Ik val SBO niet aan die doen het werk gewoon goed punt

Hierbij wil het het laten want discussies voeren doe ik wel recht in het gezicht en niet op een forum als er meer info is dan wordt er pas gepost.

Nu zeg je dit, ik weet niet wie je precies bent van afgelope weekend en ik hoef het ook echt niet te weten maar jullie (DHRA) hebben ons echt gewoon als een stuk vuil gebruikt. Ik weet niet hoeveel deelnemers jullie hebben gehad maar volgens mij hadden wij alleen de zaterdag al meer deelnemers dan jullie het hele weekend. Dat je dan ook nu nog te horen krijgt dat de SBO hun werk gewoon goed doen, sorry maar dan klinkt het nu alsof je het goed probeert te praten.
 
Hallo ik heb alles eens gelezen en denk dat ik toch maar even ga kijken.

Lijkt me toch wel iets om even bij aanwezig te zijn.

Miss ook wel mee rijden.

mvg leroy

Is het niks ga ik weer naar huis.Is maar een klein stukje bij mijn woonplaats vandaan natuurlijk.+pippi+
 
Toch jammer dat het allemaal zo moet lopen eigenlijk, in principe krijgen we een mooie kans door bijvoorbeeld op drachten de 1/8 mijl te rijden.

Echter heeft het speed&ongein evenement roet in het eten gegooid. Wij als rijders van de Sbo waren het compleet zat toen ons tijdssysteem niet wilde werken, maar andere rijders van bijvoorbeeld de dhra worden daar natuurlijk ook niet blij van.
Daarbij komt dat de meeste auto/motor dragracers scooters + bijbehorende personen als sjonnies zien wat óók al niet meehelpt aan een leuk sfeertje tussen beide organisaties.

Dat er 500E word gevraag om even gebruik te maken van jullie tijdsmeting vind ik echt vies gewoon. Kratje bier voor de moeite ok, maar julie (dhra) komen daar toch net zoals ons met dezelfde ''passie'' en interesses?

Ik denk dat als het hele speed&gein evenement niet had plaatsgevonden met dergelijke problemen dat er veel mensen van de sbo anders tegen de dhra aan hadden gekeken en misschien ook andersom.

Denk dat bijvoorbeeld 10 snelle sbo rijders uitnodigen op drachten bijvoorbeeld al best een stap in de goede richting is.
Ik wil zowiezo de gezichten wel eens zien van een ''pimp civic'' rijders die 13sec over de 1/8mijl doet met een ''scootertje'' strak naast hem.
 
Trouwens een vriendelijk verzoek om de discussie enigzins ge-nuanceerd te houden. Ik weet hoe hoog de emoties bij sommige nu oplopen, maar hou het netjes en bij feiten.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, en gezien de informatie die Peter hier plaatst, zou ik persoonlijk nooit met de DHRA te maken willen hebben. Er zijn teveel verschillende verhalen en postings van DHRA crew die duidelijk niet op scooters zitten te wachten.
 
Het bestuur van DHRA heeft toch besloten om geen scooters en brommers te laten rijden op drachten. IVM de tijd
Hiervoor zetten wij waarschijnlijk dit jaar nog een apart evenement voor op.
 
Hahaha jullie blijven echt een geweldige organisatie. Denk dat wij geen apart evenement willen, wij hebben de SBO al en dat is prima!!!

Succes verder he!

p.s. wel lache dat het technisch reglement 2 uur eerder beschikbaar was als deze beslissing! :W praatjesmakers zijn jullie..... 9||6
 
Het bestuur van DHRA heeft toch besloten om geen scooters en brommers te laten rijden op drachten. IVM de tijd
Hiervoor zetten wij waarschijnlijk dit jaar nog een apart evenement voor op.

Dit soort verhalen hebben we eerder gehoord. Dit topic blijft trouwens closed, DHRA hoeft ook hier geen nieuwe aankondigingen te doen, want laat ze maar eerst eens iets echts neerzetten en niet over de ruggen van anderen gaan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top