Carbagerun 2011

De auto hebben we voor €1 gekocht(ja, echt), de verbouwing kostte ons ook niet erg veel.

Nieuwe koppaking, wat andere pakkingen, distr riem, waterpomp, accu en losse zooi kostte €250/300 ofzo. Teamgenoot is monteur en heeft een thuis een brug.

Verder een pot superafbijt, een paar slijpschijven, wat resten tapijt, pot groene verf en wat stickers.

Ik denk dat wij echt binnen de €500 zitten :)

Ik zit met mijn auto aan ongeveer 110 euro voor een setje speakers, verstralers en een skibox.. De rest had ik sowieso al liggen of is gesponsord :) In de andere passat is wel flink wat geld gepompt, mede doordat de kever waar we mee begonnen niet levensvatbaar bleek te zijn :)

Teamkleding is net binnen.... :W
 
@Ramon: dacht dat jullie een ikea kast mee zouden nemen :p.. We wilden eerst ikea team worden omdat we daar allemaal werken (teamkleding al klaar :+), maar zagen team billy staan en hebben er toen van afgezien

//Hebben jullie trouwens je 27mc al getest? Vnv bakkie gekregen van iemand, morgen antenne kopen ergens en eens proberen, je zou een SWR-meter nodig hebben?
 
Last edited:
Maandag gaat de run van start! Kan niet meer wachten :D. Zondag gaan we alvast beginnen in Hardenberg met een paar andere teams :W.

Wij hebben ook een 27mc aan boord. Wel een simpel oud ding met een kleine antenne. Bereik is bij ons met ontvangen ongeveer 4km en met zenden misschien 2.
SWR meter is in principe niet noodzakelijk maar met het juist afstellen van je antenne kan je bereik wel vele malen groter worden. Bij ons is het kleine antennetje bijna niet korter of langer te maken dus zal het niet zo veel schelen.

@ Ramon: Hebben jullie ook een bakkie aan boord? Aangezien jullie auto aan de andere kant van 't dorp staat kunnen we even testen wat het bereik is.
 
Wij hebben ook een bakkies, pretuned antennes dus moet in principe goed zijn. Kanaal 17, 18 backup toch? Waar blijven jullie 's avonds in Hardenberg, wij komen denk ik ook een dag eerder.. :p
 
17 en 18 back up inderdaad. Heb hem nu op 19 staan voor de vrachtwagen chauffeurs. Mooi praat altijd :p.

Wij slapen bij pension "the pub", deze is precies tegenover de kroeg 'the old inn'. Wij zijn daar met 4 a 5 teams denk ik. Vorige jaren altijd verrot aan de start verschenen. Verwacht dat het nu niet anders zal zijn :D
 
Vandaag kwam bij mij iemand nog onderdelen halen voor een 327 eta bmw e30.
Die reed ook mee, moest hem nog invoeren en ging hem heel vreemd wrappen alsof het een vuilniszakwas oid 8P
 
@Ramon: dacht dat jullie een ikea kast mee zouden nemen :p.. We wilden eerst ikea team worden omdat we daar allemaal werken (teamkleding al klaar :+), maar zagen team billy staan en hebben er toen van afgezien

//Hebben jullie trouwens je 27mc al getest? Vnv bakkie gekregen van iemand, morgen antenne kopen ergens en eens proberen, je zou een SWR-meter nodig hebben?

Sorry man, wij hebben onze plannen later gewijzigd. Vooral de andere teamleden zagen hier meer in. Toen was de naam al doorgegeven aan de organisatie...
 
17 en 18 back up inderdaad. Heb hem nu op 19 staan voor de vrachtwagen chauffeurs. Mooi praat altijd :p.

Wij slapen bij pension "the pub", deze is precies tegenover de kroeg 'the old inn'. Wij zijn daar met 4 a 5 teams denk ik. Vorige jaren altijd verrot aan de start verschenen. Verwacht dat het nu niet anders zal zijn :D

Zojuist hotelletje geboekt 3 km buiten Hardenberg, wij zijn erbij 's middags / 's avonds :D The Old Inn is de plaats te zijn?
 
Voor zover ik weet is dat de enige kroeg die open is in Hardenberg op zondagavond. Dus wel the place to be!
Er zijn verder weinig mensen op zondagavond behalve Carbagerun teams, dus gezellig maken we het wel!
 
Wij hebben ook een bakkies, pretuned antennes dus moet in principe goed zijn. Kanaal 17, 18 backup toch? Waar blijven jullie 's avonds in Hardenberg, wij komen denk ik ook een dag eerder.. :p

http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=18
Kanaal 17, als back-up kanaal 16 zie ik hier voornamelijk voorbij komen :rolleyes:

Pretuned antenne werkt uitstekend bij ons, alleen onze microfoon is vrij gaar helaas.

Voor de 2de passat waren we op zoek naar wat audio spullen, dat liep volledig uit de klauwen toen er een MTX partypack op MP werd aangeboden :D

Wat deze gasten hebben gedaan blijft me verbazen:
http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=208&start=40
gewoon RDW goedgekeurd!
 
Last edited:
gister nog even een bekerhouder gemaakt en vandaag het 'Noorwegen voorraadje' achter een wand geplaatst.

phoca_thumb_l_imag0115%20800x479.jpg



phoca_thumb_l_imag0107%20800x479.jpg


Interieur even een 2e laagje wit:
phoca_thumb_l_imag0114%20800x479.jpg


Kofferbak leeg:
phoca_thumb_l_imag0109%20800x479.jpg


Voorraad erin:
phoca_thumb_l_imag0110%20800x479.jpg


En weer netjes maken:
phoca_thumb_l_imag0113%20800x479.jpg


Ook een 'tafelhouder' voor de laptop.
phoca_thumb_l_imag0116%20800x479.jpg


Logo afgemaakt
phoca_thumb_l_imag0094%20800x479.jpg


En nog een foto en filmpje van de verlichting:
phoca_thumb_l_imag0108%20800x479.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pfTZo2xHvkQ"]‪Team Sterallures verlichting test‬‏ - YouTube[/ame]
 
Hahhaa, supervet :D..

Wij hebben vandaag de 'laatste' dingen gedaan. 27mc werkt nu (moet nog afgesteld eigenlijk), we hebben onze megafoon gemaakt (nieuwe kabel eraan gesoldeerd) en wat inkopen gedaan
 
Back
Top