Carbagerun 2011

Noorwegen is echt belachelijk duur inderdaad..

Oja, en fatsoenlijk bier kun je in de supermarkt dus niet vinden heh! Dan moet je bij een soort van staats-slijterij zijn die niet bij elke super aanwezig is, supermarkt zelf heeft volgens mij alleen 'licht' bier met 2-3% alcohol :rolleyes:

ook gewoon normale bieren,, 3 weken terug kon ik nog gewoon heineken halen in de supermarkt
 
Op dit moment kan t bier me niet schelen, denk dat t niet echt gezellig is in Noorwegen, ze zullen niet zitten te wachten op 800 gekke Nederlanders...
 
Als je officieel maar 2 liter bier (klopt dat?) mag invoeren wordt dit natuurlijk wel als smokkel gezien als ze het vinden. En als de alcoholprijzen al zo hoog zijn, zullen de boetes (of erger) ook niet mals zijn neem ik aan.

Plus dat je door de ontwikkelingen daar ook nog grotere kans loopt op aangescherpte controles aan de grens.
 
Tering lees net ook het nieuws van die aanslagen in Noorwegen/Oslo x|

Dat wordt geen groot eindfeest van de carbagerun.
 
Als je officieel maar 2 liter bier (klopt dat?) mag invoeren wordt dit natuurlijk wel als smokkel gezien als ze het vinden. En als de alcoholprijzen al zo hoog zijn, zullen de boetes (of erger) ook niet mals zijn neem ik aan.

Plus dat je door de ontwikkelingen daar ook nog grotere kans loopt op aangescherpte controles aan de grens.

boetes zijn bizar hoog!
neem als voorbeeld wildplassen, kost je 500 euro :X
 
Picje van onze Volvo :p Morgen nog een hoop stickers erop en dan zijn we klaar om te gaan :)

[ir]http://www.volksforum.com/albums/files/1/4/0/4/IMAG0178_original.jpg[/ir]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=gKt0lGMRblw"]‪Test run Volvo 850 2.5 20v‬‏ - YouTube[/ame]

www.team-avao.nl
 
beste sound uit die volvo:D
Wat is er mee gedaan eigenlijk? En krijg je daar geen gezeik mee onderweg? Succes iedereen die gaat en we zien de foto's wel;)
 
Wij zijn inmiddels in vanersborg in Zweden. Eerste dag naar kopenhagen was veel snelweg, daarna geslapen op de slechtste camping die ik ooit heb gezien :)
Vandaag over die hele lange brug naar Zweden gereden, en daarna veel over mooie wegen. Vanavond slapen we in een hotel, beter dan buiten slapen :)

Onze fiat doet het tot nu toe prima, hij roest rustig verder. :) morgen op pad naar Noorwegen!
 
Back
Top