Carbagerun 2011

Maandag gaat de run van start! Kan niet meer wachten :D. Zondag gaan we alvast beginnen in Hardenberg met een paar andere teams :W.

Wij hebben ook een 27mc aan boord. Wel een simpel oud ding met een kleine antenne. Bereik is bij ons met ontvangen ongeveer 4km en met zenden misschien 2.
SWR meter is in principe niet noodzakelijk maar met het juist afstellen van je antenne kan je bereik wel vele malen groter worden. Bij ons is het kleine antennetje bijna niet korter of langer te maken dus zal het niet zo veel schelen.

@ Ramon: Hebben jullie ook een bakkie aan boord? Aangezien jullie auto aan de andere kant van 't dorp staat kunnen we even testen wat het bereik is.

Zie deze nu pas:)

Wij hebben geen bakkie. Nu ik jullie er over hoor, baal ik er al van :p

Waar regelen we nog zo'n apparaat op korte termijn? En wat heb je er allemaal voor nodig?
 
Zie deze nu pas:)

Wij hebben geen bakkie. Nu ik jullie er over hoor, baal ik er al van :p

Waar regelen we nog zo'n apparaat op korte termijn? En wat heb je er allemaal voor nodig?

Marktplaats? Je kunt het ook gewoon nieuw halen bij een electronicazaak, maar dan ben je best wat knaken kwijt volgens mij
 
Je mag wel een redelijke hoeveelheid bier meenemen toch? :)

Volvo gisteren in kleur gerold. Vanavond alles weer wat erop schroeven.

Helaas nog een kvs lekkage ergens wat opgelost moet worden.
 
Denemarken en Zweden is geen probleem. Daar mag je veel meenemen, mits voor eigen gebruik. Noorwegen is maximaal 2 liter per persoon. Er wordt hier aan de grens steekproefgewijs gecontroleerd. Het gebeurd ook wel eens dat iedereen alles overhoop mag trekken.

En aangezien we juist 3 avonden in Noorwegen zijn willen we wel wat bij ons hebben :p
 
Voor 10x de prijs wat je in nl betaalt :p

Noorwegen is echt belachelijk duur inderdaad..

Oja, en fatsoenlijk bier kun je in de supermarkt dus niet vinden heh! Dan moet je bij een soort van staats-slijterij zijn die niet bij elke super aanwezig is, supermarkt zelf heeft volgens mij alleen 'licht' bier met 2-3% alcohol :rolleyes:
 
Serieus joh??

Kijk...daar was ik dan weer niet van op de hoogte ;)
Die dubbele wand is prima-de-handig!

Jah :p In ieder geval is sterke(re) drank niet te krijgen in de super, normaal bier misschien wel maar daar ben ik niet zeker van. Sowieso duur genoeg dat het wel loont om het mee te nemen uit Nederland ja :7
 
biertje is in de kroeg rond de 8 euro, sterke drank is bijna nergens te vinden en ook niet te betalen.
denk ook aan sigaretten voor de rokers ook die zijn niet te betalen.
 
Back
Top