Carbagerun 2011

Elke auto heeft ook n schitterende replica van het zigeunerjongenschilderij aan boord :p

5922750481_5142852239.jpg


Alle égards naar Bjorn, die heeft de kop getekend van ons logo, en Pepijn de url tekst en de graffiti letters :W :W
 
Die moest je afhalen op de introdag, toch?

Bij mijn weten stond er 3 weken van tevoren dat je het zou ontvangen... Kan het ook niet terugvinden, maar dat is idd ook het antwoord dat ik van hem kreeg.. Naja, dan plakken we het er die ochtend wel op.. Als ik dit had geweten had ik ff een team uit Hengelo gevraagd het mee te nemen :+
 
Leuke plaatjes Arne! spot mezelf ook nog 8). Wat heb je op het schermpje voorin staan?

De afgelopen dagen heb ik me weer een beetje bezig gehouden met de site. Wat ben ik blij dat ik niet in die business zit :p

Heb het wel voor elkaar gekregen dat we live te volgen zijn via GPS :W
Er staat al een testroute op de site: http://teamsterallures.nl/index.php/gps-tracking

Het thuisfront vindt het helemaal super dat ze ons zo kunnen volgen via gps en twitter :). Natuurlijk ook voor geïnteresseerden van het forum :+
 
Idd :p Had nog een gare voorbumper liggen, daar verstralertjes en een carbagerun schildje op gezet, oude skibox, verder wat stickers, klaar. Voor de rest is ie std al fout zat, toch :7
 
Heb het wel voor elkaar gekregen dat we live te volgen zijn via GPS :W
Er staat al een testroute op de site: http://teamsterallures.nl/index.php/gps-tracking

Het thuisfront vindt het helemaal super dat ze ons zo kunnen volgen via gps en twitter :). Natuurlijk ook voor geïnteresseerden van het forum :+

Netjes! Ik wil de reis ook loggen, maar helaas zal dat niet live zijn. Voordeel is wel dat we later weten waar de foto's zijn genomen (of niet ;))

Heel gaaf om de voorbereidingen zo te volgen, succes nog allemaal!
 
Arne waarom zijn jullie zigeunerjongetjes? Vet idee met die minibike en bierflesjes! En die matzwarte hotrod geval is wel erg bruut trouwens bij die introdag
 
De betaling is gelukt
De betaling is gelukt dus de extra merchandise wordt 3 weken voor de start geleverd!

Ben dus toch niet gek :p

Wij gaan vanavond met de auto bezig.. Morgen stickers bestellen,.. Zaterdag wordt de airco gecheckt.. Moeten eigenlijk nog even andere banden hebben, maar bij ATU hadden ze niets (tweedehands) liggen omdat 15" niet zoveel binnenkwam bij ze :?

Gister nog maar even een nieuw paspoort besteld, was ook verlopen, lekker op tijd allemaal :)
 
Last edited:
@Arne: Hebben jullie die 'carbagerun 2011' stickers die bijv op je achterruit zit zelf laten drukken of zat die bij die stickerset?
 
Jah, moet ik idd nog doen.. Iemand zei me ook dat 'Bandenberg' wel geschikte lui zijn, zal daar ook nog even langsgaan
 
Ben dus toch niet gek :p

Wij gaan vanavond met de auto bezig.. Morgen stickers bestellen,.. Zaterdag wordt de airco gecheckt.. Moeten eigenlijk nog even andere banden hebben, maar bij ATU hadden ze niets (tweedehands) liggen omdat 15" niet zoveel binnenkwam bij ze :?

Gister nog maar even een nieuw paspoort besteld, was ook verlopen, lekker op tijd allemaal :)

Kijk even dicht bij Van der Deen, zit zo'n gast met een bandengarage.. laat ik m'n banden er ook altijd omgooien hij heeft volgens mij ook fucking veel oude troep liggen :p

Timmersveld oid heet dat volgens mij, en op marktplaats staan veel 2e hands banden..
 
Back
Top