Brommersprint Jubbega 17mei

ben er in 2004 geweest, organisatie was toen niet 100% maargoed, dat terzijde. Denk dat ze serieus over de baan gaan moeten denken. Alles gaat/wil steeds sneller en die boompjes blijven ook groeien dus het word het niet beter op.
 
het is maar 1 dag :X gewoon proberen een inschrijving te fixen en je bent klaar, het is niet zoals de SBO dat je voor een jaar betaald.
 
Niet aanwezig. concentreer me liever volledig op de sbo evenementen, zeker aangezien de stress met inschrijvingen bij jubbega en wat je er voor terug krijgt.
 
Zelf vind het persoonlijk ook niks in jubbega.
Aangezien de organisatie al aangeeft op hun site dat het een brommersprint moet blijven en geen scootersprint moet worden. De organisatie doet ook beetje of ze een hekel aan scooters hebben.

De weg word ieder jaar ook slechter. Het weer kunnen ze niks aan doen.

Laat hun dan lekker hun Brommersprint houden. dan houden we bij de SBO wel scootersprints.
 
het maakt mij niet uit wie er van jullie voor zal zijn:p
de rijders van afgelopen jaar krijgen tog voorrang:p
en zo zal het ieder jaar zijn
ik zit er zelf nog even tegen aan te kijken
als er weer hoosbuien voorspeld worden ga ik niet
anders ga ik wel
al is het alleen maar voor de aftermeeting :p
 
Ben je er uberhaupt wel eens geweest dan?

Moet dat dan om te weten wat je er voor terug krijgt?

genoeg gelezen en gezien van anderen al die jaren. Dit zegt mij genoeg om te concluderen dat het elk jaar minder word. + de negative gedachtens over scooters van de organisatie. Zijn voor mij genoeg redenen al. Zeker nu de sbo er is zal het nog wel minder gaan worden.
Vorig jaar ben ik ook alert geweest en heb ik me ingeschreven maar dat ging ook allemaal maar kut.

Ik neem het risico in iedergeval niet om een bus te huren, naar friesland te rijden en vervolgens heel misschien wel teleurgesteld te worden, terwijl ik weet dat er ZAT SBO evenementen zijn waar ik nog genoeg lol kan hebben.

Maar als je je niet inschrijft voor de sbo dan moet je wel als je nog wilt sprinten. toch?
 
Back
Top