Brommersprint Jubbega 17mei

Ik hoop dit keer echt mooi weer. Kreeg vorig jaar commentaar: zo'n mooie camera en zo'n viese rug, dat kan toch niet goedkomen?

Of alsof ik had meegedaan in een brommercross 8P. En heb eerlijk gezegt geen zin om met men roxje dan in de regen te rijden of weer 3 uren staan te wachten voordat het begint.... Maar op het laatst toen het begon heb ik me wel vermaakt.
 
ben er denkik wel bij :)

hopenlijk een startplek in de extreme :)
dan word dat gelijk de eerste sprint waar ik mn nieuwe beestje kan uitlaten :D
heb er nu al zin in :p
 
ik kom ook met me verzwaarde xsh fayafox aan de start komt met gepolijste traanplaat in me getunde import 70 cc met b type vario en de jolly moto revolver uitlaat ik denk dat ik 7.1 ga rijde dan
 
Mmm ben wss als alles goed verloopt wel aanwezig Ghehe..

Word eerste sprint, gelijk @ Super special denks :+ ( Of hoe het daar ook heet :* )
 
Ik rijd dit jaar ook niet meer mee.
Ik vond jubbega voordat de sbo er was al niet zo geweldig omdat het allemaal zo langzaam gaat ( lang in de rij blablabla ).

Nu de sbo er is, voor mij alleen nog maar sbo. Gewoon velen malen beter.
Als het regent/als het ff druk is/als je scooter nog niet helemaal optimaal is/als je nog ff wakker moet worden/etc wacht je gewoon met kwalificeren tot het jou uitkomt.
Als het rustig is kwa mensen of er is tijd over kun je vrij kwalificeren wat echt heerlijk is.

Dus niet dat gedoe van 2x rijden en als je het die 2x verpest -> einde oefening.

Mjah... dat is mijn mening uiteraard. :)
 
Back
Top