Brommersprint Jubbega 17mei

hij bedoelt het anders, als de stage lampen al branden (je staat goed zeg maar) als je dan je voet tussen de sensors neerzet ken je gewoon eerder op je gas omdat je je voet de sensor nog nog blokeerd, en dus geen valse start krijgt.

Dus je zet je voeten bij de voorwiel neer hmm oke volgens onze regels zou de starter je een rood licht kunnen geven ( heet vals spelen) maar dat heeft bij ons geen nut zodra de boom loopt kun je wel vooruit gaan met je voeten in de stage maar we hebben nog een detectie cel en dan krijg je ook rood licht en zo lang zijn je benen dan niet haha
 
dus als je prestage/stage beide goed staat is er een variabele tijd naar het aangaan van de gele lichten ?
Als je dat bedoeld met de kerstboom activeren..

Indien niet en gewoon activeren voordat je kan opstellen... is toch gewoon logisch dat er zelf moet aangegeven worden wanneer de baan vrij is om te stellen en niet automatisch ?

De tijd bepaald de starter daarom maakt het dan ook spannend anders als er een tijd voor stond dan is het niet meer leuk en saai.
Wij werken graag safe met onze rijders op de baan. Indien je een run hebt en je bent gestart en middels rij je en er zou een volgende rijders door de stage of zo door heen gaan terwijl jij nog niet over de eindlijn bent dan kan de pc zeggen oh je bent nog niet gestart dus reset hij zich en heb jij geen tijd. En die risco nemen we liever niet.
 
Al mijn fotos staan nu ook online. :) Te vinden op www.hangendlauw.nl!



SH104011_%28Medium%29.JPG

SH104015_%28Medium%29.JPG


Jammer van de stofjes, maar wat een machine! :~
 
Wij werken graag safe met onze rijders op de baan. Indien je een run hebt en je bent gestart en middels rij je en er zou een volgende rijders door de stage of zo door heen gaan terwijl jij nog niet over de eindlijn bent dan kan de pc zeggen oh je bent nog niet gestart dus reset hij zich en heb jij geen tijd. En die risco nemen we liever niet.

... joh ...
 
Dit was mijn eerste jaar Jubbega en ik vond het echt geweldig om mee te maken.
Ik was met een groep van het puchforum afgereisd naar het hoge noorden :)

Ik heb best veel gefilmd: http://www.pietersvuurwerk.nl/puch/jubbega 2007 deel 1.wmv

Niet alles is even boeiend/nuttig maar er komen ook een hoop sprints voorbij. Mensen die zichzelf zien langskomen kunnen me pm'en en dan kan ik jou sprint ook wel even in hogere kwaliteit opslaan en mailen :)
 
ALLIVE again, was weer gruwelijk genoeg bier+bbq+scooters+lol gezien/gehad

lekker slapen @ meeting is te chill, ach ja wat wil je als je om 7 uur al begint met t bier :W
 
Het was ZEKER een geslaagde dag voor Kossen-Tuning:D
Mijn dag kon niet meer stuk na voor mijn doen een snelle tijd gereden te hebben (7,49 s). Dat was goed genoeg voor de 7e plek en met een beetje massel kwam k op de derde plek, dus ging met een beker naar huis:p

Monica heeft ook weer een leuke tijd neergezet (7,1 s) en kwam uiteindelijk op de 5e plaats.

Onze dag was top, vooral leuk om Martin (Kossuh) op zo'n dag lekker aan de drank te zien :#

Volgend jaar zoinzo weer;)
 
Het was ZEKER een geslaagde dag voor Kossen-Tuning:D
Mijn dag kon niet meer stuk na voor mijn doen een snelle tijd gereden te hebben (7,49 s). Dat was goed genoeg voor de 7e plek en met een beetje massel kwam k op de derde plek, dus ging met een beker naar huis:p

Monica heeft ook weer een leuke tijd neergezet (7,1 s) en kwam uiteindelijk op de 5e plaats.

Onze dag was top, vooral leuk om Martin (Kossuh) op zo'n dag lekker aan de drank te zien :#

Volgend jaar zoinzo weer;)

Het was zeer zeker gezellig :W Zie je op stein?
 
Nou vond het een mooie sprint..!! Jammer dat het tijdmeting systeem drama was :+
7.3 heeft de nrg nog niet gereden dus voor mij kon de dag niet meer stuk :W
@ Damwoude maar even kijken of we er nog wat af kunnen krijgen,, en die Xsh Zip (parelmoerding) wat een ziek ding !!
 
Ja Servien alleen denk ik dat het niet z'n goed idee was aangezien de band toen warm was en je 2x op je achterwiel stuiterde :p Dus Blame it on me :+

Kreeg nog een paar pics toegestuurd :W

Zo zien we het natuurlijk graag :p

111908_normal_SH103984__28Medium_29.jpg


112106_normal_SH103980__28Medium_29.jpg


Tot Damwoude..

112844_jubbb.JPG
 
Last edited:
Back
Top