Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Enrico@Sprinter said:
Iedereen kan wel zeggen dat ze komen (niet dat iemand daar iets aan heeft) maar het is nog niet eens zeker dat het wel die dag is....

nou en ... er werd toch gevraagt wie er kwamen? of heb ik verkeerd gekeken? :)

zal me niks verbazen als jij ook in het toppic hebt gezet dat je komt :eek: :p
 
Ja, maar later kwam ik erachter dat de datum nog niet zeker was en niemand er wat van wist.... Dan kun je dus beter niks zeggen toch? Lekker nutteloos allemaal anders..
 
Wat is het dan wel?
Er zou binnenkort meer info komen en dat is nu 9 dagen geleden ofsow:p
Ik ben toch benieuwd of dit wordt aangezien iedereen roept IK KOM maar waarheen:D

Er is tot nu toe NIETS concreets.... ( behalve de datum en dat het door een dealer wordt georganiseerd..)
 
ik zal morgen anders ff bellen naar althena 2 wielers :)

als niemand meer weet te vertellen :rolleyes:

ik ben er iig wel van overtuigt dat het door gaat en dat het elk jaar erg vet is :D en goed georganiseert zoals jubbega en damwoude
 
Meer Info Sprints Genemuiden 28 Augustus

jah alle posts weg :?

nouwjah dan nog maar een keer...

Ik heb vanmiddag Altena 2 wielers gebeld.

Dus voor wie zich wil inschrijven voor de scooter/brommersprint moet bellen naar Altena Genemuiden nummer 038-3854155

en dan vragen naar Wim

Dit kan elke dag tot 18:00 uur behalve woensdag middag dan zijn ze gesloten.

Het gaat door op 28 Augustus en je moet 10:30 uur aanwezig zijn. 11:00 uur beginnen de keuringen. maar als je staat ingeschreven word je daar over terug gebeld.
 
Mja ik zie wel of speelemansplaten doorgaat en hoe die daar mee komt qua sprinten , als ie goed mee komt ga ik naar genemuiden , loopt ie bagger blijft ie thuis :)
 
jammer dat genemuiden eerder is dan de speelmansplaten :p

ben idd benieuwd tot wanneer je je kan inschrijven, weet nog niet met welke scooters we komen, maar komen doen we zeker !
 
Back
Top