Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

:)

DSCN1238.jpg
 
Er viel me iets op, of het is gewoon puur toevallig of van Schie heeft wel degelijk wat aan zijn blok veranderd voor de finale.

Zijn tijden + top speed op een rijtje:
-7,820 111,386
-7,364 117,073
-7,520 116,997
-7,305 116,807
-7,452 117,455
-7,114 112,570

Hij rijd afgezien van de eerste omloop steeds met een top speed van 116/117 km/h. In de finale rijdt hij zijn beste tijd, maar met veel lagere top snelheid :S.
 
Je bedoelt dat van Schie je geowned heeft? :D
Grapje hoor :* maar ze hadden het wel precies op het juiste moment op orde, en dan is maar net waar het bij een wedstrijd om gaat.
Over het vertanding verhaal van Marco zijn blok, volgens mij lag jullie topsnelheid helemaal niet zo ver bij van Schie vandaan. Tenminste 110+ heb ik wel zien staan toen ik net zat te kijken bij de tijden.
 
Mol said:
Je bedoelt dat van Schie je geowned heeft? :D
Grapje hoor :* maar ze hadden het wel precies op het juiste moment op orde, en dan is maar net waar het bij een wedstrijd om gaat.
Over het vertanding verhaal van Marco zijn blok, volgens mij lag jullie topsnelheid helemaal niet zo ver bij van Schie vandaan. Tenminste 110+ heb ik wel zien staan toen ik net zat te kijken bij de tijden.
111,x. Dat scheelt nog altijd veel met van Schie. Maar top speed zegt dus niks aangezien de beste tijd van van Schie dus ook gereden is met een veel lagere topsnelheid. Terwijl wij de snelste tijd hebben gereden met de hoogste topsnelheid :S. Maar er word nog wel geexperimenteerd. Iets korter in vertanding gaan. En Marco moet er nog maar meer koppel uit halen met zijn dremel ;).
 
Back
Top