Brommersprint Genemuiden zaterdag 28 augustus 2010

Kut Nederland, sprinter gebouwd voor friese sprints. Jubbega was die nog niet af, Damwoude 1 heat gereden en toen was die kapot. Van de week gebankt en dan het kut weer en aflasting.

Wel blij dat het goed geregeld is en netjes op tijd alles afgeblazen wordt. (smsje is ook chill) Als ik dit pas morgen bij aankomst te horen zou krijgen zou het helemaal zuur zijn..

Indd, komt er nog een alternatieve datum of moet men nu een jaar wachten?

Oftwel 3 x :|:|:|
 
Pak gewoon nog 2 daginschrijvingen dan!


Kut Nederland, sprinter gebouwd voor friese sprints. Jubbega was die nog niet af, Damwoude 1 heat gereden en toen was die kapot. Van de week gebankt en dan het kut weer en aflasting.

Wel blij dat het goed geregeld is en netjes op tijd alles afgeblazen wordt. (smsje is ook chill) Als ik dit pas morgen bij aankomst te horen zou krijgen zou het helemaal zuur zijn..

Indd, komt er nog een alternatieve datum of moet men nu een jaar wachten?

Oftwel 3 x :|:|:|
 
zit je natuurlijk ook met de regelgeving enz alles borgen etc. ik denk dat ik nog wel een daginschrijving ga pakken.

Naar de organisatie toch nog bedankt voor de moeite! volgend jaar zijn we er zeker bij!
 
Ik ook mijn blok laten banken, auto gehuurd etc :p pff, balen! Misschien daginschrijving dan maar voor een keer.. Geluk bij een ongeluk, laatste zaterdag van augustus is er altijd veel leuks te doen, dus heb al andere plannen gemaakt :)
 
Back
Top