Brakel 2005.

Twin said:
sproeiers, rollen ...............maar dan reeds in Nuenen als het allemaal goed gaat.
Pfew, dat is dan nog dichter bij Ralf dus? Verder nog reden tot verhuizen of was dat eigenlijk wel DE grote reden? +ralf+
 
Leuke testruimte was wel wenselijk en dat is gelukkig gelukt.

( kan ik eindelijk de Damol Biostabiel eens uitgebreid testen, vaststellen of hij nog toch beter in de tank werkt als in de luchtfilter ) :L In de achternaaf werkt hij in ieder geval niet optimaal.

Sorry voor het oftoppic heren mods :X
 
testruimte ik ben zo benieuwd 9||6 :love:

ff ontopic, ik wil zeker wel weer een aantal keren komen kijken naar races :)
op valkenswaard beviel me het goed, was leuk
dus jullie zien me wel weer verschijnen bij tijd en wijle ;)
 
ja iknow, maar das beetje uit de richting, en heb hier ook andere verplichtingen wat alleen kan met mooi weer :p
vliegen 8P
ja deze gekke helmonder rent van bergen 8P
magoed ontopic, als het een keer in de buurt is, en mijn zip is af (moet nu af ivm jubbega) kom ik weer keer buurten :)
 
Jullie filmen toch ook best veel/alles? Of niet Patrick? Zoja, ik denk dat de forumserver wel te regelen is voor mooie SOBW filmpjes. Uppen/mailen die zooi!
 
kon vanochtend t filmpje niet openen maar heb em nu gezien ja beetje inzoomen was niet verkeerd geweeest maar je hebt wel een vast hand joop :)
 
Valentino... said:
Relax man,iedereen loopt hier toch altijd te zeiken? :)

Ja maar er kan er maar één bovenaan staan wat dat betreft, en dan kunnen jullie wel bedenken wie. :p
 
Mol said:
Jullie filmen toch ook best veel/alles? Of niet Patrick? Zoja, ik denk dat de forumserver wel te regelen is voor mooie SOBW filmpjes. Uppen/mailen die zooi!

Nee, helaas mol.

Er zijn maar weinig mensen zo gek te krijgen om te gaan filmen. Iedereen kijkt liever live naar de race, zodat je het ook allemaal kan volgen.
Het is dat ik zelf op de scooter zit, maar anders had ik het wel gedaan.
 
Back
Top