Brakel 2005.

Daarom hebben wij 2 tenten..

Tent 1 om lekker in te kleppen en te zitten.
Maar tent 2 gaat gewoon lekker dicht. Als mensen steeds in je tent komen ouwehoeren kan je gewoon niet geconcentreerd werken, en als je dan toevallig een druk/probleem weekend heb kan je kalmte en concentratie goed gebruiken.

tot ziens in de lounche tent :p
 
Ik zal em altijd open hebben Ant. :D Kom gerust langs voor een babbel of een drankje :* (of om er 1 te smoken :X)
Dani, voor jou zal ik deze keer proberen nu echt me kadotje niet te vergeten. Na Brakel gelijk opgezocht en klaargezet thuis in de gang!
 
ik neus zelf graag eens rond en neem meestal ook wel foto's van de scooters.. ik neem wel enkel foto's met toestemming van dicht bij, en als ik zie dat men aan het werk is laat ik ze gewoon met rust.
hangt er maar van af welk type mensen je over de vloer krijgt in je tent.. en jammer genoeg zijn de meeste personen altijd nieuwsgierig naar wat je aan het doen bent en gaan ze dus vragen stellen tijdens het sleutelen. ik begrijp dat dat lastig is dus laat ik sleutelende mensen gerust :)

maar een tent gaan sluiten vind ik dan wel jammer voor foto's enzo
 
onze tent kan niet dicht !!

je merkt het wel of je op een gepast moment komt of niet :X

blaffende honden bijten niet? ben ik niet zo zeker van :)
 
Black Bullet said:
ik neus zelf graag eens rond en neem meestal ook wel foto's van de scooters.. ik neem wel enkel foto's met toestemming van dicht bij, en als ik zie dat men aan het werk is laat ik ze gewoon met rust.
hangt er maar van af welk type mensen je over de vloer krijgt in je tent.. en jammer genoeg zijn de meeste personen altijd nieuwsgierig naar wat je aan het doen bent en gaan ze dus vragen stellen tijdens het sleutelen. ik begrijp dat dat lastig is dus laat ik sleutelende mensen gerust :)

maar een tent gaan sluiten vind ik dan wel jammer voor foto's enzo

Gewoon geen pottekijkers,en fotos???
Die maak ik zelf wel.:)

-:-
 
Valentino... said:
Gewoon geen pottekijkers,en fotos???
Die maak ik zelf wel.:)

-:-
Lekker gezellig ben jij zeg. :'(
Ik zal nogeens met een pak koekjes langskomen als de tent dichtzit :X :*
 
het is gewoon niet leuk als bepaalde foto 's op het net verschijnen, kijk, ik had vorig jaar een klein kart-tankje gestoken, er werden foto 's van gemaakt en op het net gezet....

wat d8 je, 2 maand later rijd half frankrijk met zo 'n zelfde tankje, balen gewoon !

op zich is het niet zo top-secret, maar toch, is gewoon niet leuk
 
Dani, voor jou zal ik deze keer proberen nu echt me kadotje niet te vergeten. Na Brakel gelijk opgezocht en klaargezet thuis in de gang![/QUOTE]


Doe er dan meteen een bakske hooi bij anders gaat hij dood :L

ant
 
mm ja wij hebben meer iets van een lopend iets bij de tent iedereen kan langskomen en kijken geen geheimen!maar hoe iedereen dat doet moeten ze zelf weten respect voor ieders eigen opvatting daarin :)Wil wel keer op jou paard rijden Dani :)
 
Mol said:
Lekker gezellig ben jij zeg. :'(
Ik zal nogeens met een pak koekjes langskomen als de tent dichtzit :X :*


Hmmmm ,ik begrijp je reactie marcel.
Maar,in de eerste plaats kom ik om te winnen en niet voor de gezelligheid,want dan ga ik wel naar de kroeg.
Buurten is opzich wel leuk,maar niet als je druk bent met sleutelen,en zeker niet als je drie scooters raceklaar moet houden.
Zal niet de eerste keer zijn dat er bijv. een slangklem wel op zijn plek wordt gedaan maar niet vast wordt gezet omdat er iemand net wat zegt.

Ik zit ook liever met een pilske in de hand de races te kijken maar helaas gaat dat voor mij niet op.
Veeeeeeeel te druk.

-:-
 
Valentino... said:
Hmmmm ,ik begrijp je reactie marcel.
Maar,in de eerste plaats kom ik om te winnen en niet voor de gezelligheid,want dan ga ik wel naar de kroeg.
Buurten is opzich wel leuk,maar niet als je druk bent met sleutelen,en zeker niet als je drie scooters raceklaar moet houden.
Zal niet de eerste keer zijn dat er bijv. een slangklem wel op zijn plek wordt gedaan maar niet vast wordt gezet omdat er iemand net wat zegt.

Ik zit ook liever met een pilske in de hand de races te kijken maar helaas gaat dat voor mij niet op.
Veeeeeeeel te druk.

-:-


En zo is het maar net. Er zijn belangrijker dingen dan gezelligheid.
 
Jep,

alles op zijn tijd ! serieus werken als het nodig is en daarnaast als er tijd over is kun je altijd Mol nog even gaan treiteren ! of er een smoken ( ik weet niet wat hij daar precies mee bedoeld :* )
 
Nahahahha heerlijk dit.
Verder ben ik ook weleens druk met sleutelen, alleen bij Koopmans bouwen we bijna nooit de tent dicht. Moet je weer een lamp op gaan hangen enzo. Laatste keer dat ik de tent heb dichtgebouwd moesten er krukaslagertjes gereviseerd worden, dus dat was wel een goede reden. Maar een vario lostrekken om ff schoon te maken en er weer 6 verse gepoetste rolletjes in te doen. Dat doe ik liever gewoon in daglicht hoor :)
Verder respect hoor voor degenen die hun tent dichtbouwen, alleen ik heb er toch schijt aan en kom gewoon binnenvallen als ik wat wil weten oid :X
Ant: als je nou wilt weten wat ik bedoel. Kom je toch gewoon ff langs in Emmen! :* Of sta jij dan rolletjes te verkopen in het zonnige Gerwen? 8)
 
Back
Top