Battlefield: Bad Company 2

correct op de PS3 is het X voor de chute.
Kan je trouwens ook vanuit helicopters doen , om zo op mooie sniperplekjes terecht te komen ;)
 
BC2 gedowned van de week, singleplayer uitgeramd, en nu maar eens gaan kopen voor de multiplayer.

Doe ik tegenwoordig wel vaker, als ik wil weten of een spel me trekt, download ik het, en als het bevalt dan koop ik het. Prima.
 
Ja is inderdaad prima. Veel publishers ( EA, Lionhead ) willen ook met "light" versies komen, of een spel in delen aanbieden. Dus van je koopt voor 5 euro een deel van het spel, en als dat bevalt de rest.

Alleen wel gaar omdat meestal de Demo al genoeg indruk geeft, en die zijn gratis.
 
Meeste fun voor mij is nog altijd engineer spelen met de volgende setup:
SCAR-L
M1911
M2 CG ( Carl Gustav )
More Explosives
Explosive Damage
Warhead Vehicle Package.

Vooral in maps met veel gebouwen zoals Arica Harbor of White Pass is het heerlijk. Door de extra explosive spec gaat de blast het gebouw in waardoor je regelmatig doublekills krijgt:p
 
Ik wil je niet teleur stellen, maar bij rank 22 heb je alles al unlockt. En het gaat door tot rank 50. Ik ga vanavond proberen zoveel mogelijk pins/awards te halen, kijken hoe ver ik kom.
 
ik ben rank 25 en moet nog steeds me medic volledig vrijspelen. Zit op 70% ofzo.

Speel veel met assault en engineer
 
Yes, engineer is fun. Vrienden waar ik mee speel hebben meestal medic en engineer. Vooral handig als je een tank of IFV tegenkomt ( wat vaak is in dit spel :p ). Tegenlijkertijd een RPG of AT4 afvuren en bye bye tank!.

Rush lukt ook goed met teamwork. We doen nu vaak het volgende: 1 man Assault, met Smoke Launchers. Zodra de rook er is rennen 2 man met C4 naar de MCOM, gooien panisch de C4 erop en BOOM. Station weg :p
 
Vorige keer een leuk (gierig :rolleyes:) trucje geprobeerd met een maat van me. Hij legde een ammo-pack neer stapte in de UAV. Ik plak 6 C4's er op met extra sterke explosies. Hij landt op de bom, ik druk op de ontsteking en weg bom 8). UAV vliegt weer terug en we gaan weer verder waar we waren gebleven. :D
 
Yeah, doe ik ook wel eens met een vriend van me:p
Blijft leuk aan dit spel imo, veel mogelijkheden om iets te doen. Met een quad vol C4 tegen een gebouw aan rijden wil ook wel eens helpen om een gebouw op te blazen XD
 
Back
Top