battlefield 2

ik speel voornamelijk sniper(infantry)
maar in normale maps als ik veel tanks zie en voertuigen vind ik het wel lache om met anti tank te spelen:)
ben niet zo'n actieve speler btw doe et meer voor de lol
effe wat sniperen als ik zin heb en daarna gelijk weer uit de game:p
 
Ik had gisteren een mooie sniper/Head-shot periode in BF2..... altijd fijn.
Ze in de loop afknallen is nog lastig.

Wat ook altijd heeeeel erg leuk is;

Helicopters met een tank ownen :W
 
Hmmmmzzz. PC is nu al 3 weken dood. (mobo kaput-garantie-winkel-leverancier...=wachten)

Je gaat het spel een soort van missen. :? :p
 
Weet je wat kansloos is/was. Buiten het spel gaan zitten nadenken wat de tactics voor next game zullen zijn........
 
Ja en als ik dan tegen je praat antwoord je niet!
Dan lig je weer stil op een carrier om die server te hosten maar spelen doe je niet :p
 
Neefje mag bij mij Bf2 spelen.....

ik kijk ff bij hem "ik heb een medal of honor gewonnen!"
Heb jij die al? "ehmmm nee" vaag, is dat neefje zo goed ofzo?
Wij zoeken op wanneer je een MoH krijgt...:X:X:X:X :p

10 kills, 30 Deaths....:)


Ohja, Reviven owned!
 
ik heb ook wel weer zin om eens te spelen, maar ik zie er altijd tegen op om weer een server te zoeken naar mijn wensen, voordat je echt lekker speelt ben je minimaal weer een half uur verder.

vaak verandere sommige servers hun regels/levels:(
 
Ik zit ff te kloten met battlefield 2, wil hem op me lcd tv spelen (aangesloten via dualscreen)
maar ik krijg er totaal geen signaal op.. zelfs als ik me 1e monitor compleet uitschakel en dus alleen de lcd als monitor heb doet ie het nog niet..

Ik ga binnenkort trouwens ff die complete pack halen, zag em in de winkel liggen vandaag..
 
ik heb nu alle delen op vietnam en euroforce in huis:p
alleen krijg de 26ste me game laptop pas binnen dus moet nog even wachten om weer te kunnen spelen:)
heb er wel weer zin aan:D
 
ik bedoel dus dat ik die niet heb:p
heb de oude battlefield 1 en dan battlefield 2 + special force en 2142:)

omdat ik vietnam ooit eens heb gespeeld maar vond dat helemaal niks aan

maargoed moet nog steeds wachten op me laptop want dan kan ik tenminste vanuit me buitenlandse stage mischien nog eens meegamen:p
 
Tssssssssss........... soms heb je van die potjes...(dagen) dat je echt richting een Purple Hart gaat....

gelijk escapen.
 
Back
Top