Battlefield: Bad Company 2

via headset zou moeten ;)

speel ook sinds kort ( ''=NL= clantag'' essentialNL)

en indd spott is richting + Q vragen om medic of andere is q op jou team maat met die kit
 
Hm. Normaal als je op je teammates mikt en dan op die spot knop drukt krijg je context gevoelig chat zoals "Give me Ammo" of "I need Health".

Ik neem aan dat je dat bedoelt?
 
Oh je moet echt op de teammates mikken, maar hoe doe je dan bijvoorbeeld als je in een heli zit, dat je repairs nodig hebt? BTW, mensen kunnen mij toevoegen, nickname is hetzelfde als hier, [5th]Nick dus :)
 
Gewoon op back drukken ( ook als je gewoon in je eentje rondloopt, en op niemand mikt, dan zegt je ventje iets, en verschijn je als een icoontje op de map van je team ).

Gaat zoiezo vanzelf heh:p Als iemand een Engineer is, en je chopper is beschadigd oid, dan zien hun dat. Probleem is dat veel mensen het niet door hebben of als kip zonder kop rondlopen ipv je te repairen 8P

Maar dat heb je in elk spel wel.
 
Das vooral veel met Assaults, die verrekken het 9 van de 10 keer om ammo te geven of ze snappen het gewoon niet. Als ze dan zelf dood gaan pak ik meestal hun kit maar effe en drop ik een ammoboxje
 
Iemand die nog een oude battlefield game heeft liggen waarvan ik de code achterop de handleiding mag gebruiken om Veteran Status te bereiken ? Heb zelf BFBC2 op de PS3 en doe wel eens BF:H maar die laatste pakt hij niet :? Anders had ik die veteran status al. Zou graag die M1 Garand wel eens uitproberen in BC2
 
Download Battlefield:Heroes op je pc. Gratis en geeft je de veteran status ;).

www.battlefieldheroes.com

Download het (echt maar 25 mb ofzo) en maak je Hero, geef hem een naam en je bent klaar.

PS. Ik heb vorige week de Upgrade gekocht voor 5,-. De camouflage wapens zijn wel grappig en de nieuwe pakjes zien er ook wel leuk uit :p.
 
2rer39e.png


Neem aan dat ik al voldoende heb gespeeld he. Ik snap het gewoon niet, hij pakt hem niet. Misschien dat hij met checken alleen in de standaard installatielocatie kijkt ? Dat is bij program files op de C schijf maar ik heb hem op de D schijf. Binnenkort dan maar emailtje sturen naar hun ofzo...
 
The Battlefield Veteran program will automatically detect if you have a Heroes soldier on this account. The Heroes medal will be lit up if it is detected.

If it is not detected, you may have logged in with a different EA account than the one you play Heroes with. All your Battlefield games need to be linked to a single EA account.

But don't fret! Getting Heroes added is FREE and easy to do. Just sign up to Heroes with this account, create a soldier and play a few rounds online. Come back to this site and Heroes should be detected.

Sign up on the Heroes website: http://www.battlefieldheroes.com.

http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb/veteran

Waarschijnlijk dus op een ander EA-account.
 
wie speelt er op pc dan? aangezien PS3 en alles door elkaar gaat :p.

maandag en woensdag avond op pc, rush (mode) en dan =NL=

let vooral op dat je veel met wapens switched voor de sterretjes. die leveren later ook pins op. veel punten scoren is dat :).
 
Speel zelf nog regelmatig op de pc.

Heb ook nog een eigen server draaien!

Vet hoor! Hoe heet die server?

Ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan Conquest Oasis/Arica Harbour (12 player), als je een goede headset hebt zoals ik (Logitech G930 7.1) en dan met Engineer speelt (Silenced), dan kan je echt gestoorde scores halen.

Zojuist nog 63/11 :D
 
Vet hoor! Hoe heet die server?

Ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan Conquest Oasis/Arica Harbour (12 player), als je een goede headset hebt zoals ik (Logitech G930 7.1) en dan met Engineer speelt (Silenced), dan kan je echt gestoorde scores halen.

Zojuist nog 63/11 :D

Server vind je met zoeken naar DCInc draait @ the moment all maps rush.
Beetje goede headset en teamspeak of iets dergelijks is echt een must!
 
Back
Top