Battlefield 3

Status
Not open for further replies.
Upnp is een verzameling van protocollen. Hiermee willen ze het makkelijker maken door een hele buts porten met 1 wijziging te maken.
 
Nee ik heb hetzelfde, en aantal vrienden van me ook.
Lees fora's er maar eens op na, er zijn veel mensen aan het weg lopen van bf3

Ik ken een gast die sinds de release nog geen 10 minuten heeft kunnen spellen door allerhande problemen, kan alleen spelen als hij een geluidskaart erin duwt :D
 
Ik ken een gast die sinds de release nog geen 10 minuten heeft kunnen spellen door allerhande problemen, kan alleen spelen als hij een geluidskaart erin duwt :D

Ja ik zelf ook.
Heb altijd bf3 gedaan, nu de laatste tijd vrijwel niet meer.
Kut servers, kan niet normaal met vrienden spelen.
Hoop dat het bij de volgende update wordt opgelost.
 
Net probleemloos gespeeld @ 360. Of is dat probleem enkel bij pc?

Ken dat gezeik wel met CoD mw2, ook vaak gekickt en niet normaal in een party kunnen zitten.
 
PC geeft wel vaker van dat soort problemen, gelukkig heb ik er zelf niet zo heel veel last van..
 
zeer weinig last van connection losts of wat dan ook, af en toe een keer een hoge ping.

zitten jullie allemaal in clan?

speel trouwens op de pc onder EssentialNL ( zit in de =NL= clan, in game is dat sNLs)
 
Dat dacht ik eerst van een choppah ook. Maar als je het eenmaal door hebt is het een eitje. :p

Ìk speel een ander fps spel, vliegtuigen ben ik redelijk goed in maar die heli's krijg ik maar niet onder de knie :p
 
ik.ook.niet veel last van.. eerst kon ik nooit met.vriende online.. maar toen kwamen we erachter dat hun niet de multiplayer update hadde gedaan ( nietback to karland) en nu is alles goed.

alleen twee xboxen op 1 router tege of met elkaar in 1 game lukt niet..

en ea servers krijg ik geen connectie mee.. dice servers altijd goed
 
Ik heb nooit problemen. Het ligt echt niet aan ea/dice als je bf het niet doet. Het zijn dedicated servers. Dus als je problemen hebt ligt het aan jou hardware dat die niet lekker loopt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top