Battlefield 3

Status
Not open for further replies.
is oook zo niks voor mij :D
zo zenuwachtig word ik ervan.. snap ook niet dat mensen daarmee kunnen sturen en OOK nog eens raken.

Tip: vlieg met de volgcamera aan, daarmee zie je je vijanden beter. Als je achter iemands staart vliegt kan je switchen naar je cockpit en hem neerhalen...dit werkt echt veel beter.
 
Jets moet je gewoon veel "remmen" zijn ze heel wendbaar.

Snelheid rond de 300/320 houden.

Kleine correctie, tussen 280 en 300 zit de sweet spot, alhoewel je de hele tijd met de rem en shift moet werken om hem daar tussen te houden.

Het enige nadeel wat je vaak hebt met goede piloten is dat ze de Air Radar upgrade gebruiken, en je gewoon aan zien komen. Dit kan je oplossen door als je opstijgt heel erg hoog richting de vijand te vliegen (met inderdaad de camera vanbuiten), dan blijf je boven zijn radar bereik (of als hij heel hoogt hangt, vlieg je heel laag). Zodra je dichtbij genoeg bent, duik je naar beneden en pak je hem.

ECM Jammer zorgt er ook voor dat je van de radar van de vijand verdwijnt voor ongeveer 5/6 seconden. Vaak is het gevolg hiervan dat de piloot geen idee heeft waar je bent en dan een rechte baan aan gaat houden om te kijken waar jij bent, waarna jij hem af kan maken.

Last but not least: Negeer het kruisje wat je krijgt voor je gun compleet, hij is niet accuraat, als je een scherpe bocht hebt gemaakt dan vliegt je een beetje "zijwaards" waardoor je aimpoint anders is.

Mijn advies voor het gunnen is dat het vele malen beter is om gewoon te kijken en aan te voelen hoe je kogels vliegen onder verschillende aanvlieghoeken.

Als iemand eens een rondje wilt oefenen, laat het maar weten (ik vlieg wel, doe je best om me neer te halen). :)

Bagger dingen... Uit de lucht blaffen met LAV 8)

Succes daarmee gabber, maar ik wordt nauwelijks neergehaald door die dingen. Gewoon hoog aanvliegen (buiten het effectieve bereik van jouw kogels) en switchen naar Laser guided missile. Nadat die is gelanceerd duik je scherp naar beneden (alle AA kan niet direct naar boven schieten ;)) en afmaken met je gun.
 
Why so serious :#

Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel uur iedereen al in dit spel heeft gestopt. Ik zit nu op 250 uur... Belachelijk als er over nadenkt :p
 
Last edited:
Why so serious :#

Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel uur iedereen al in dit spel heeft gestopt. Ik zit nu op 250 uur... Belachelijk als er over nadenkt :p

263 hier :)

En ik bedoelde het niet om te kraken Pat, ik vond alleen dat mensen best mochten weten hoe je die krengen goed aanpakt :D
 
I know, maar is wel grappig om te lezen hoe serieus je het uitlegde :p

Ik zag dat ik al 5,5k Usas kills had :D
 
NOH usas is voor mensen die niet heel goed kunnen mikken IMO :+
beetje in de buurt en hij is al dood..
 
355 kills met USAS, echt een naabwapen, maar je moet 350 kills per wapen maken om alle unlocks te krijgen. Dus het moest maar :D
 
Hebben jullie er ook last van dat je nogal eens uit een spel wordt gegooid met een melding connection lost?

Soms gaat het best goed en dan wordt je der weer uit geflikkerd, best irritant.

Is hier wat aan te doen of ligt het ergens anders aan?
 
Hebben jullie er ook last van dat je nogal eens uit een spel wordt gegooid met een melding connection lost?

Soms gaat het best goed en dan wordt je der weer uit geflikkerd, best irritant.

Is hier wat aan te doen of ligt het ergens anders aan?

Nee ik heb hetzelfde, en aantal vrienden van me ook.
Lees fora's er maar eens op na, er zijn veel mensen aan het weg lopen van bf3
 
klopt , heb er ook wel eens last van.. zelfs @ onze eigen server.. waar dan uiteindelijk niet te achterhalen is waarom dat gebeurt..

om te kotsen dat soort dingen :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top