Andere afstelling overrange???

dennis mk

!EVO SETJE!
Ik heb nu overrange poulies van mallosi erop gezet... maar nu maakt hij in het begin veel minder toeren volgens mij... mijn vraag is wat moet je meestal verandere aan je afstelling ten opzichte van je standaart poulies... want hij rijd nu een stuk slechter als met orginele..
 
Advertisement - register to remove this

ja, ik heb een polini speedcontrol(ja ik heb ook mhr maar kan niet met evo as :() en een evo snaar, voor evo overange maar ik heb wel mallosi poulies.. maar je moet tog na de diameter kijken van je vario, want evo en mallosi poulies zijn zlefde groote.. dus moet zlefde snaar in passen, varios verschillen wel...

Nog meer kenmerken zijn echt een kanker gasreactie en in begin lage toeren, als ik gas los laat gaat zakt ie ook zeer snel in toeren(net of ie aanloopt dus!) maar late rkomt ie alwel weer aardig op toeren... als ik gas los laat gaat zakt ie ook zeer snel in toeren(net of ie aanloopt dus!) 3,6 gr rollen, rode mallosi drukveer.. hij loopt volgens mij niet aan maar het heeft wle de kenmerken ervan... let me know :)
 
met mijn vorige aerox ben ik na montage van polini poelies 1,1gram lichter gegaan in rollen

had ook ong zelfde probleem, tot de 50-60km/h geen toeren en daarna trok ie pas weer hard

ik had dan wel ook evo vario+snaar+poelies

weet niet of dit goed gaat werken: polini vario, snaar en malossi poelies...
 
Die ribben in je carter moet je wegslijpen/verkleinen zodat je v-snaar daar niet langs slijpt ja....ik zei ook "enz." ;)

Zal ff foto zoeken van mn oude carter,alleen ik denk net dat mn verbinding het toelaat om hem te uploaden
 
weet ik, wel gedaan, vertandingsdeksel hoefde d8 ik niet maar tog gedaan, aan de onderkant 5 ribben en aan de bovenkant ook zon beetje... maar kzal wel wat lichte rmoeten in rollen.. morgen maar is 3,3 erin ofzo... tog lijkt et nog steeds dat ie aanloopt omdat ie zo snel terugzakt in toeren als je gas loslaat.. ieman dnog iedeen of tips ofzo
 
Ik denk toch dat je voor optimale prestaties beter die MHR vario kan laten uitdraaien, gaat prima (zie search).
Wat ik eigenlijk bedoel; alles beter dan een speedcontrol ;)
 
ja, ik had die speciale speedcontrol vario bus al overgezet op die MHR en ook het polini gradenplaatje... mensen zeidne dat dit niet kon maar het ging prima.. maar kreeg em niet goed afgestled heel vaag... daarom weer speedcontrol erop gezet
 
Die Speed Control zal het zaakje aardig verzieken denk ik... Als hij erg snel dipt bij een toerenvariatie, neem dan de schuinste spiebanen in je achterpoulies...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Die Speed Control zal het zaakje aardig verzieken denk ik... Als hij erg snel dipt bij een toerenvariatie, neem dan de schuinste spiebanen in je achterpoulies...

ik snap niet wat je bedoelt basrt met die spiebanen in je achterpoulies????
 
Er lopen 2 sets van 3 spiebanen, waarvan je maar 1 set gebruikt [met die 3 pennetjes erin, weet je wel :rolleyes:]... Als je de minder stijle spiebanen neemt, reageren de achterpoulies minder fel op toerentalwisselingen...
 
Kan je niet het gradenplaatje van die speedcontrol ff in die MHR zetten, just for the test...?

En ga idd wat lichter in rollen.
 
Back
Top