manston nu bij andere gieter

Tim_xsh

Well-Known Member
Hoi!

ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de manstons sinds enkele weken bij een andere gieter gegoten worden .

iemand meer info hier over?
 
Advertisement - register to remove this

ehm , dat je dan een goed hechtende wand hebt misschien ?!

ik bedoel iedereen klaagd erover , dat zou nu voorbij kunnen zijn .

bron is trouwens een medewerker van een groot scooter bedrijf in duitsland ...
 
het probleem met de oude cilinders , was meende ik de verontreiniging van de cilinders.....Zeg maar dat ze eerst de de cilinders goed schoon gingen maken en dan nicasil wand erin plaatsten.

En juist met het verontreiniging ging het verkeerd bij Hebo. Daarom misschien bij een andere gieter, denks :X.....
 
Ik denk eerlijk gezegt dat het weinig uit gaat maken. De mallen worden ergens anders gegoten [punt]. De nabewerking vindt weer heel ergens anders plaats lijkt me.
 
Originally posted by efsane
Klaagt, foei foei

hij is half duits, dus lekker belangrijk


Originally posted by -[inferno]-
ik dacht dat we het weer over manston revolution gingen hebben als er concrete feiten waren?
dit lijkt er niet op iig.

volgens mij gaat dit niet zozeer over de "revolution" maar over manstons die ergens anders worden gegoten, ervan uitgaande dat dit ook daadwerkelijk zo is dan he..
 
Dat boeit wel. Als iedereen met van die half doorbakken feitjes komt, die slecht of slap mysterieus onderbouwd worden krijg je 1001 kuttopics die nergens over gaan, zoals dit. En als modje, Joost, moet je dat niet verdedigen maar juist voorkomen.
 
joost weet van wie t komt en het is een betrouwbare bron .

omdat joost dat ook zo inschat lijkt t me juist als hij t verdedigt.


maar als t niemand boeit close m maar. :|
 
Originally posted by Tim_xsh
joost weet van wie t komt en het is een betrouwbare bron .

omdat joost dat ook zo inschat lijkt t me juist als hij t verdedigt.


maar als t niemand boeit close m maar. :|

mja, no offense maar waarom pm je daar dan niet over met hem.
hier heb nogsteeds niemand iets aan.
maar ik zal erover ophouden O-)
 
Back
Top