Poortmap tuned manston II

Status
Not open for further replies.

STH_Helmig#21

ScooterTuningHaaksbergen
Hey, ik heb het poortmappen toppic doorlopen maar daar staan geen poortmappen van mastonII in, ook de search leverde geen resulutaat op. Heeft iemand van jullie misschien een poortmapje liggen? Dan kan ik nieuwe inspiratie opdoen:)
 
Advertisement - register to remove this

Achja is bij 1 van mijn cilinders ook wel een X gebeurt - Dat leert je rustig te werken met je frees :D haha
 
Mja ook al was het zo, lekker boejend - zolang het maar niet bij een cilinder van een klant is toch :)
 
Dat poortmappen topic was er al, voordat of net nadat de manston II uitkwam.
Dus toen is daar geen poortmap van gemaakt.

Verder denk ik ook niet dat je een poortmap gaat vinden van een getunede manston II
 
Big B NRG said:
Dat poortmappen topic was er al, voordat of net nadat de manston II uitkwam.
Dus toen is daar geen poortmap van gemaakt.

Verder denk ik ook niet dat je een poortmap gaat vinden van een getunede manston II
Er zijn veel lui die met een getunde manston II rijden dus wie weet had iemand een mapje liggen..niet dus:(
 
Ik wil er wel 1 maken van een std manston2 voor pia als ik tijd heb deze week.

Of wil je per se van Mina of om welk blok gaat het?
 
STH_Helmig#21 said:
Er zijn veel lui die met een getunde manston II rijden dus wie weet had iemand een mapje liggen..niet dus:(

Als je andermans poortmapje nodig hebt om je manston te tunen concludeer ik dat je niet echt ervaring hebt qua tunen, om dan zonder ervaring te gaan frezen is een cilinder met een van de gaarste nicasil wanden is spelen met vuur als je het mij vraagt, maar toch succes. Maak wel ff foto's als je het hebt gedaan :)
 
STH_Helmig#21 said:
Er zijn veel lui die met een getunde manston II rijden dus wie weet had iemand een mapje liggen..niet dus:(

er zijn miss wel mensen met een tuned manston, maar wie zegt dat ze zin hebben om hun poortmap zo ff op het forum te zetten... ik kan me goed voorstellen dat ze denken : zoek jij et maar lekker uit met je manston :p
 
Dit topic moet gewoon geclosed worden. Of je laat iets tunen of je gaat zelf zoeken en lezen. Om een poortmap zeuren heeft weinig zin denk ik.
 
Bestbitch said:
Dit topic moet gewoon geclosed worden. Of je laat iets tunen of je gaat zelf zoeken en lezen. Om een poortmap zeuren heeft weinig zin denk ik.

helemaal mee eens.
Zeker als tuner om poortmappen van tuned cils vragen is aardig vreemd ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top