Alles over Scooter SPUITEN topic... #2

Mja motip blanke lak gebruikt, zou niet weten welke blanke lak anders te gebruiken. Het resultaat met blanke lak is best goed hoor vind ik. Of zal ik eerder problemen ondervinden op grotere kappen?
 
als ik de foto's zo bekijk heeft de blanke lak niet goed gevloeit.
de omgevings temperatuur was niet goed dus.
als het warmer was geweest en misschien ietsje dikker gespoten was
was het misschien wel mooier en glanzender geweest.
 
ze hadden mij juist gezegt dat ik de blanke lak dun moest spuiten, dat dit het mooiste resultaat gaf...
De temperatuur op het momen van spuiten weet ik niet echt, ik denk net iets onder de 20 graden (binnen gespoten in serre)
 
gewoon proberen zo strak mogelijk te spuiten zonder uitlopers. blanke lak zeker niet nevelen want dan wordt het wazig.

motip blanke lak is btw prima spul hoor. niks mis mee
 
De prijs zal ongeveer gelijk zijn als bij Motip. Het zal denk ik iig niet veel schelen. Ik heb een liter gekocht en daarvoor was ik dacht ik nog geen 20 euro kwijt.
 
in een spuitbus gaat bij langge na geen halve liter.
hier heb je al 2 bussen voor nodig.
daarnaast spuit je met een compressor 7x!!!! zoveel als met eenzelfde hoeveelheid aan spuitbussen.
2K blanke lak kan overigens in spuitbussen gedaan worden.
een week houdbaar en je betaalt zowiezo 1 liter + persen 1 bus
2e bus is dus alleen perskosten extra etc.
 
Dan maar na de examens even gaan kijken naar blanke lak. Neem aan dat hij het altijd binnen heeft dat je het niet moet bestellen...
 
kunnen ze direct mengen of zorgen dat het klaarstaat op de dag die jij opgeeft.

blanke lak moet wel nog verharder bij!!! niet vergeten!! (kost ook 25 euro ongeveer)
 
Hier mijn scootiee..Met nieuwe lak ;)
Foto=XVYT8SJQ

Foto=KWMUEEKA

MiniFoto=JWFTBHLQ
 
ff vraagje sinnasappel effect ligt aan?...


kheb onlang een bumper voorzien van een metallic laagje, echt strak gebleven op paar stofjes na... maar ben nu bezig met een unikleur, maar blijf sinnas krijgen....
 
Back
Top