Alles over DIGITELLERS topic...

Gister deze teller aangeschaft Aim Mychron 4 660 Sprint.

Enige wat ik van de optie niet gebruik is de utlaat gas tempratuur deze vervalt.

ik gebruik 2x cilinder tempratuur sensors.

Dit seizoen ga ik hem gebruiken ben erg benieuwd wat mijn bevindingen zijn!

1 kabeltje word nog nageleverd.

foto.

100_0031-1.jpg


Harjo/Jos Bedankt
 
Zijn echt hele relaxte dingen!
Je kunt het toerenverloop tegen afgelegde meters en snelheid uitlezen, maar ook je tijd/reactie tijd enz invullen.

Zo zie je echt precies wat de motor tijdens een run doet.
 
390 euro staan ze bij josdijkman.
Exclusief uitlaatgasmeter dan en downloadkey.

Is idd een mooie teller,maar het blijft een smak met geld
 
zwaar vet ding die Mychron 4
wat je er allemaal vanaf kunt lezen het is echt onvoorstelbaar.
vriend vanme kreeg hem vorrigjaar gesponsord, geweldig dingetje

als ik wat sirieuzer was geweest met sbo wat tijden en vermogen betreft
had ik hem zeker aangeschaft.!
moet er ook aan denken dat als je hem weer verkoopt er ook weer geld voor terug krijgt, als je dan uitrekent wat hij gekost heeft is hij het geld wel waard vind ik:W

ik moet zelf nog een mychron light hebbe, simpel temp metertje + toeren
binnekort maar eens op zoek gaan.
 
hee
ik heb een yamaha dt50 maar mijn kilometer teller klopt niet hele maal kan iemand mij hier bij helpen want ik weet niet hoe ik mijn wiel maat enz in kan stellen:S
 
Goed..

Ik heb een gele AIM mychron light, werkte al dik 3 jaar naar behoren totdat.

Hij valt vaak spontaan uit, meet netjes als ik stil sta 8a9k als ik gas geef. Als ik eenmaal ga rijden valt hij óf uit óf meet hij niet de juiste gegevens en ook deze slaat hij niet goed op.
Zo gaf hij aan dat er een max rpm gehaald was van 3400toeren en een max temperatuur van 6000graden ofzo.

Heb al diverse malen de gegevens gedeleted en heb ook de teller al gereset.

Iemand een idee?
 
Goed..

Ik heb een gele AIM mychron light, werkte al dik 3 jaar naar behoren totdat.

Hij valt vaak spontaan uit, meet netjes als ik stil sta 8a9k als ik gas geef. Als ik eenmaal ga rijden valt hij óf uit óf meet hij niet de juiste gegevens en ook deze slaat hij niet goed op.
Zo gaf hij aan dat er een max rpm gehaald was van 3400toeren en een max temperatuur van 6000graden ofzo.

Heb al diverse malen de gegevens gedeleted en heb ook de teller al gereset.

Iemand een idee?

batterijen vervangen:rolleyes:

misschien zit er wel een storing in dat apparaat, dan kan je hem ook weggooien:|
 
had k bij mijn oude aim ook, je moet je temp en toeren kabel helemaal vrij van alle andere kabels leggen, dit kan storing geven. en even je batterijen vervangen dat kan het ook zijn.
 
Weggooien??

Je kan m ook gewoon terug sturen naar de leverancier. Doet je beeldscherm ook vaag, dat de getallen niet meer duidelijk zijn?
 
Ik neem aan dat je reactie naar moi bedoeld is :)

Beeldscherm etc werkt perfect, cijfers worden netjes weergegeven etc

Het enige is dat hij vaak vastloopt, dan staan de temperatuur en toeren aanduiding bijvoorbeeld op 40C 3400rpm en daar blijven ze op staan tot ik hem reset.
Als ik dan in de memory kijk naar bijvoorbeeld het max rpm dan staat er bijvoorbeeld weer 9300rpm.
En loopt hij niet vast dan valt hij spontaan uit en moet ik hem resetten voor ik hem weer aan kan zetten.

Vind het erg raar want heb hem nu al +/- 3 jaar en heb er nooit problemen mee gehad. Is verder ook nooit in de regen geweest en heeft ook geen valpartijen meegemaakt.
Het probleem kwam vorig seizoen zomaar uit het niets, ik ga zowiezo even de kabels checken en ook de batterij uit voorzorg vervangen.
Mocht dat niks opleveren neem ik denk ik maar contact op met Roteg oid.
 
Heb de batterijen vernieuwd en alles even losgehad en nagekeken en hij werkt weer perfect zoals het hoort :D

Heeft iemand trouwens een handleiding van de aim mychron light in .pdf?
 
koso teller

jongens is heb klein probleempje waar ik niet uit kom meschien dat julie me kunne helpe9||6

is heb een gilera runner en ik heb daar voor een koso teller gekocht :*

de koso xr-srn heb toch nu toe alles aan praat gekregen8) allen me benzine blijf maar vol aan geven waar moet ik hem in gods naam op aan sluiten iemand enig idee laat dan gouw eve weten ben helenacht bezig geweest met dat ding en ik heb hoop opgeven :X
 
hey mensen :

ik heb op mijn nieuste aankoop een digiteller zitten maar een oud km teller wiel en geen km teller kabel.. volgens mij is het een std wieltje
past die digitale km teller daar ook op of moet je een nieuw digitaal wieltje kopen ?
 
hey mensen :

ik heb op mijn nieuste aankoop een digiteller zitten maar een oud km teller wiel en geen km teller kabel.. volgens mij is het een std wieltje
past die digitale km teller daar ook op of moet je een nieuw digitaal wieltje kopen ?
Je moet een snelheidssensor kopen en die bij je wiel hangen.
 
hoi:W,

ik rij tegenwoordig met een ac cilinder en wil de temperatuur toch wel graag in de gaten houden en in eerste instantie was het enigste wat ik kon vinden een aim light + een aim ac temp sensor voor onder de bougie.. maaar deze zijn erg prijzig, sensor alleen al is 70 euro.

na wat verder gekeken te hebben kwam ik een ac temp sensor tegen van koso. op het eerste gezicht ziet het er best wel degelijk uit en niet veel anders als een aim sensor. heeft iemand hier ervaring met deze sensor? of het wel goed ze werk doet etc.

hier is trouwens een link naar de koso sensor:
http://www.euroscooters.nl/shop/koso-temperatuur-voeler-voor-luchtgekoelde-cilinders-p-1445.html als doorlinken niet mag hoor ik het wel.

alvast bedankt:*
 
Back
Top