9 jaar Scooterforum.net!

+ralf+ 9 Jaar +ralf+

Als ik er nu zo aan terugdenk is Scooterforum.net al best lang te vinden op internet. In die 9 jaar zijn we dankzij jullie gegroeid naar wat we nu zijn. Tijd voor een feestje zou je zeggen, maar dat is digitaal moeilijk te vieren :)

Ik wil gewoon iedereen bedanken die in de afgelopen jaren de site heeft bezocht, reakties achtergelaten heeft en andere scootertuners heeft geholpen. Je kan zeggen dat Scooterforum.net toch een begrip is in de scooterscene en daar draagt iedereen die hier komt aan bij.

In alle jaren hebben we in elk geval hier een hoop meegemaakt, en als het aan mij ligt zal dat zeker nog wel doorgaan.

Wil je wat meer info over Scooterforum.net? http://wiki.scooterforum.net/index.php/Scooterforum.net

Op naar onze 10e verjaardag!

gr Bas
 
Advertisement - register to remove this

gefliciteerd :D
kan allen maar zeggen dat dit een top forum is en het ontzettend handig is :D
dank jullie wel voor dit geweldige forum:D

grtz bart
 
9 jaar onderdrukking. :+

image4.jpg


en we blijven maar hier he :p

maar idd bij 10 jarige moet bigparty komen *D
 
Gefeliciteerd!:D
Sinds ik dit forum had "ondekt" (26-11-2006)
keek ik niet meer op scooter-freaks alleen voor de verkoop :+
 
heb echt veel gehad aan dit forum, was ook leuk toen het nog scooterz.nl ofzo was en dat 'we' altijd ruzie hadden met dat andere forum :p

Geregistreerd op: 20-10-2001 :7
 
Toch de enige echte nr 1 scooterforum van ons land! En t zal ook nog wel lang zo blijven :W Congratzz

Zoals menig ander hier ben ik niet echt meer bezig met scooters ma de community + de GC gedeelte houden me nog wel een aantal jaartjes zoet.
Uiteraard met veel gezwets + gezever kom je je dagje wel om :D

Op na de 10+

Geregistreerd op
03-02-2005
 
17-10-04. Niet zo super lang maar ben blij dat ik hier gestand ben en geen scooter-kuch kuch.net kneusje ben geworden 8P.

Blijf hier ook nog wel ff :W.

Nou op naar de volgende jaartjes.
 
Geregistreerd op: 29-07-2007... Helemaal niet zo lang dus... maar ik heb er zeker wat aan gehad!

Op naar de 10, en een feestje vind ik wel een chill idee 8)
 
Gefeliciflapstaart scooterforum en mensen van scooterforum.
Ben nog helemaal niet lang aanwezig maar heb toch al ontiegelijk veel van de mensen hier geleerd (i.e. Melf, Wouzzie, SPnK etc. etc. etc.)
Bedankt jongens en bedankt SF!
Vele jaren te komen
 
jaaa 9 jaar al weer ik ben ook nog niet zo lang heer maar ik heb echt heel veel geleerd hier.
op naar nog heel veel leerzamen jaren en veel lol natuurlijk;)
 
Ik nader ook alweer m'n 6e jaartje hier!
Join Date
31-07-2003

Op naar het 10e jaar SF. Jaar de tijd om een sponsor te vinden :p
 
Back
Top