9 jaar Scooterforum.net!

+ralf+ 9 Jaar +ralf+

Als ik er nu zo aan terugdenk is Scooterforum.net al best lang te vinden op internet. In die 9 jaar zijn we dankzij jullie gegroeid naar wat we nu zijn. Tijd voor een feestje zou je zeggen, maar dat is digitaal moeilijk te vieren :)

Ik wil gewoon iedereen bedanken die in de afgelopen jaren de site heeft bezocht, reakties achtergelaten heeft en andere scootertuners heeft geholpen. Je kan zeggen dat Scooterforum.net toch een begrip is in de scooterscene en daar draagt iedereen die hier komt aan bij.

In alle jaren hebben we in elk geval hier een hoop meegemaakt, en als het aan mij ligt zal dat zeker nog wel doorgaan.

Wil je wat meer info over Scooterforum.net? http://wiki.scooterforum.net/index.php/Scooterforum.net

Op naar onze 10e verjaardag!

gr Bas
 
Advertisement - register to remove this

Joehoe +ralf+ !
Van Harte dushi`s.


Wat gaat de tijd hard zeg pffff :+ !
Geregistreerd op
21-09-2002
Totaal aantal berichten
4.682


Het blijft een lekker forum :~ en geil ;)
 
Op naar de 10 jaar, sponsor word iedereen voor zichzelf8P

De taart maak ik wel op mn werk, word een grote slagroom- en kwarktaart met 9 verdiepingen en kaarjes:W:+

nog niet eens een jaar lid maar vind het wel het gezelligste forum op het net.
 
Zou wel een plan zijn, maar dan eerst een sponsor vinden ;)

We gaan eerst maar eens kijken wat we kunnen veranderen om dit forum weer wat vooruit te laten gaan, aangezien we al een tijdje stilstaan in de ontwikkeling.

is wel iets om over na te denken ;), over een tijdje half jaar van te voren maar eens iets beginnn??
dan maar eens kijken 10 jaar is en blijft een jubileum dus ook voor dit forum.

alhoewel ik hier pas 2 jaartjes zit waarvan de laatste tijd iedere dag actief is en blijft dit de mooiste site van heel het internet ( eerlijk waar:D)
GC tovert iedere dag een lach.

TOP die dit allemaal waar maken en voor nog velen jaren te gaan.
 
Gefeliciteerd ! Op naar de 10 !

Zijn er plannen bij het 10-jarig jubileum ?

Weer zo'n misselijke ' 1 April grap ' of dat niet ? :D
 
Back
Top