5e race SOBW Valkenswaard!

kan me ook niet voorstellen dat freddy arno er zo af zou jensen bij de start, zo ziet het er ook niet uit.

dat z'n rechterbeen buitenboord hangt is vrij normaal als je je balans wil houden.
 
Hmmmz, het is idd wel te zien dat Fred van lijn verandert wat Arno dus ook zei, maar imo doet hij dat om langs/nast Paul te komen. Niet om Arno van ze brommert af te knallen.
 
Originally posted by Razma
Dan begin ik maar met foto's :rolleyes:
Niet zoveel als gewoonlijk aangezien ik Valkenswaard een rotcircuit vind voor leuke foto's en m'n voet verstuikt had de dag ervoor en geen zin had tot achteraan het terrein te hinkelen :p


Scooterracer's achterkant :X
68-1085394712.jpg



whehehhee :W
 
Ik heb ook het filmpje van de start, dezelfde als die van Joel, maar dan iets verder. Zal em strax online gooien.
 
Over de crash van arno:

Ik denk dat eigenlijk niemand hier schuldig over is! want je kunt duidelijk zien dat arno het achterwiel raakt van ron. en dan komt hij tegen fred aan. toen lag hij. arno had gewoon ff ze gas dicht moeten doen!

( mijn mening )
 
Kervin, hoe hard ging jij op topsnelheid als ik vragen mag? Vergeten te spieken op je tellertje O-) 110/115 ofzo? Oftewel, je ging zeker wel 100 toen je de banden in ging?
 
Originally posted by Mol
Hmmmz, het is idd wel te zien dat Fred van lijn verandert wat Arno dus ook zei, maar imo doet hij dat om langs/nast Paul te komen. Niet om Arno van ze brommert af te knallen.

klopt, fred blijft die lijn rijden en dan pas knalt arno tegen fred aan.. en niet bij het wisselen van lijn...
 
Originally posted by Mol
Kervin, hoe hard ging jij op topsnelheid als ik vragen mag? Vergeten te spieken op je tellertje O-) 110/115 ofzo? Oftewel, je ging zeker wel 100 toen je de banden in ging?

Ik ree met om precies te zijn 117.8 km/h de banden in:#
 
Originally posted by Razma
klopt, fred blijft die lijn rijden en dan pas knalt arno tegen fred aan.. en niet bij het wisselen van lijn...
Volgens mij snap je niet wat ik bedoel. Fred veranderd imo wel degelijk van lijn, maar niet om Arno te hinderen (aangezien hij er dan al een wiellengte voor zit) maar dus om langs/naast Paul te komen. Dat is hoe ik het zie.
 
Back
Top