14 augustus LEGALE meeting harelbeke (belgie)

Meeting was idd geslaagt. Aanvraag voor volgend jaar is al onderweg.
Probleem van geen mensen aan inkom word geregelt (mijn ma en stunt lc zen ma
hebben voorgesteld dat zij daar zouden zitn)
We gaan ook meer crewleden vragen, en zorgen voor een veeeel betere organisatie.
En ivm het weer kunnen we maar hopen dat het droog blijf!!

thx to scootertuning.net voor sprintsysteem en de VELE foto's.

En wie nog foto's of filmpjes heeft, laat maar komen.


greetzzz: basic
 
/edit: foto's hier aan het uploaden : http://www.scootertuning.net/showevent.php?ID=89

89-1124131481.jpg


uitzicht uit onze tent om 12u30 :(
89-1124131625.jpg


89-1124131863.jpg


89-1124131910.jpg


89-1124132242.jpg


De nieuwe st.net petjes :)
89-1124132269.jpg


89-1124132292.jpg


89-1124132504.jpg


89-1124132450.jpg


Rest gewoon via de link te zien uiteraard
 
Last edited:
zalige foto's razma! +ralf+ was wel niet de bedoeling om mijn scootje erbij te zetten merja :p ook keer mooi meegenomen zeker? :D
 
zeer vette pics gemaakt inne, dankje :D +ralf+

ik met scooter, waar ik mee mocht sprinten +ralf+
89-1124132393.jpg



ik met een slechte start tegen knapuh :D
89-1124133014.jpg


en hier tegen een vriend (sander) van me +ralf+
89-1124132009.jpg
 
el bandino said:
jullie zeker niet direct de weg, wij hebben jullie zien rijden in het vertrekken, je had net op een hoek van een straat staan wachten in de wagen om wrs de weg te vragen kan dat? Er staat mhr logo in die sonic?

jup op de voorkap is er mhr uitgefreest en achterkap is er een hebo mannetje uit gefreest we hebben toen de weg nog gevraagt maar stuurde ons de andere kant uit maarja volgende keer beter grtz
 
enkele pics van gisteren !!


















Verder heb ik nog wel een heel deel Filmpjes (34stuks) enkel het uploaden is een probleem !
 
stunt lc said:
ben zeer blij dat jullie de meeting behoorlijk goed vonden enz .
volgend jaar gaan we kijken voor wa meer crew members.omdat de mensen die mee helpten aan de meeting echt wel te weinig bleken .

tis wel te vestaan da vinny zen bank nie heeft opgezet met de regen enz tis een duur ding ook ee.

bedankt aan iedereen om te komen .

achter de meeting zelf ook nog wa gevlamt met men scoot omdak nie echt veel tijd heb gehad op meeting zelf .

aftermeeting met de sonic die wa laat toekwam :) was leuk om nog eens te kunnen vlammen . en ben blij dat er veel gesprint is kunnen worden :)

kga nu lekker slapen want het was best vermoeiend voor de organisatie. en nog eens bedankt aan alle mensen die geholpen hebben


heb jij foto's filmpjes van je aftermeeting tege de sonic waarmee we te laat toe kwame alvast bedankt grtz
 
Back
Top