4 augustus - Legale meeting Bleiswijk

150 man ????

volgens mij waren er niet meer als 60 of 70 man... :/
misschien inclusief de leiding, ehbo, politie etc dan 80 :rolleyes:


mhr-joe welke scooter was van jou dan ?



opzich was et wel leuk... tof dat de politie er was en geen bekeuringen uitdeelde daar, ook niet bij het verlaten van het terrein dus.
eten en drinken was natuurlijk ook flex
entree bleek opeens gratis te zijn 8)

sprinten verliep wel goed, alleen jammer van de korte baan... ( 100 meter of iets minder? )
heb 2 keer gesprint zelf, de 3e keer ging me scooter trippen.. bleek dat de bougie overleden was :'( wel jammer.. ik had toen eindelijk een tegenstander van dezelfde klasse ongeveer :|

stonden 2 quads op de crossbaan, daar mocht iedereen ff op rijden.
tevens stonden er 2 karts... maar helaas was 1 kart kapot gegaan dus ging dat feestje niet meer door.. :'(

rollerbank was ook wel grappig... alleen beetje doelloos voor de snelle scooters, die score zou toch al duidelijk zijn [ 2kw+ ]
mja voor de wat minder snelle is het wel grappig..
me vriendin scoorde met haar speedfight en alleen yasuni R iets meer als 2 kw :p

vriend van me had nog een prijs gewonnen voor lelijkste scooter oid
wel grappig.. hij is nog bezig met polyesteren en plamuren van zn kappen... dus alles staat nog in de plamuur of moet nog gepolyesterd worden. kreeg hij de prijs van lelijkste scooter. hij mag zn scooter een beurt laten geven @ dealer, gratis natuurlijk +ralf+

mja verder wel een grappige meeting voor iemand die het voor het eerst heeft gedaan 9||6
nog bedankt Organisatie, voor de leuke dag :p
 
Last edited:
was wel een geslaagde meeting.. :)
alleen me broertje was jarig dus ik dacht.. ga om half 8 weg ..
werd k om 8 uur gebeld.. jaah je hebt eerste prijs gewonnen met mooiste scooter..:p...
dus ik helemaal blij.. maar ik was al best weer eindje weg.. dus had me broertje me prijs in ontvangst genomen..en die staat dus ook in de krant MET MIJN PRIJS :duh: tevens een nieuw setje banden gewonne en kan k gratis laten monteren..:D


ps .. als iemand leuke fotoos heeft gemaakt van de meeting.. post ze ook hier ;) :D
 
hehe ja dat was wel ff droog...
kwam je broertje aanlopen... "ja euhmm...ik ben zn broertje"
iedereen gelijk "jaaaa tuurlijk" :p

maar feli !

foto's komen eraan, ik wacht ff tot ik ze allemaal heb :)
 
Last edited:
Vendetta said:
150 man ????

volgens mij waren er niet meer als 60 of 70 man... :/
misschien inclusief de leiding, ehbo, politie etc dan 80 :rolleyes:


mhr-joe welke scooter was van jou dan ?

over heel de dag van 4 tot 8 waren erin totaal ongeveer 150 man gekomen, dus met komen en gaan :)

die runner was mijn scooter :winner:
 
Ik was ook nog gekomen was opzich wel lachen hoewel ik em scooter niet had meegenomen, was toch bang voor de politie wat helemaal niet had gehoeven :s
 
Heey,

Ik was er zelf ook bij, en heb s'ochtends ook geholpen met opzetten, en ik moet zeggen, ik vond het achteraf eigenlijk wel een geslaagde dag. Bij het opzetten waren er wat probleempjes, maarja, die waren zo verholpen. Ik heb maar een paar foto's genomen van slechte kwaliteit, 2 van de scooter van Rick, en 1 van een special paint scooter die binnen stond, sorry voor de slechte kwaliteit, en dat ik zo weinig foto's heb genome (mobiele telefoon), maarja, ik wilde zelf natuurlijk ook met de sprint meedoen enzo:








Maarja, aan deze foto's hebben jullie eigenlijk ook niks, want jullie zien verder niks aan de meeting
 
Vendetta said:
hehe ja dat was wel ff droog...
kwam je broertje aanlopen... "ja euhmm...ik ben zn broertje"
iedereen gelijk "jaaaa tuurlijk" :p

maar feli !

foto's komen eraan, ik wacht ff tot ik ze allemaal heb :)

haha bedankt :D.. toch wel stom dat k weg was gegaan..:p.. hoop dat je paar leuke fotoos heb gemaakt :)..

en Joe wheeelies waren netjes hoorz ;)
 
hier de beloofde pix

het zijn niet echt super pix maarja...
helaas geen pix van het sprinten en van de rollerbank... :|

kan de foto's niet op normale grootte neerzetten anders krijg ik een gekke afbeelding, dus dan maar gewoon een foto link :)





































 
Back
Top