4 augustus - Legale meeting Bleiswijk

Razma

Well-Known Member
georganiseerd door de stichting jeugd- en jongerenwerk midden-holland bij MCC Bleiswijk. (bergschenhoek)

Entree 2 Euro van 16u00 - 18u00

Ik ga even proberen te kijken wat allemaal de bedoeling is etc
 
Advertisement - register to remove this

MCC Bleiswijk is het Motocross circuit daar. Bij mijn weten is hier geen asfalt, echter alleen een gras parkeer terrijn. (Is dan ook ruim 3 jaar geleden dat ik daar voor laatst was) Misschien dat iemand huidigere info heeft?
 
Ben benieuwd wat het is.
Hoop dat ik dan kan, als het wat is.
Want moet ook nog m'n ouders droppe op shiphol met het wagentje.
 
hey aangezien ik de persoon ken die deze "meeting" heeft geregeld weten ik( menno jansen) en mhr-joe ( joey lems) iets meer over deze meeting.

Ik Kan iig zeggen dat er niet gesprint word op deze meeting. Het is de eerste keer dat er een soort van meeting word gehouden omdat wij daarom gevraagd hebben en als dit goed gaat kan er volgend jr al weer meer worden gedaan.

Er zullen zoals razma hier boven al zei een aantal activiteiten zijn. Veel weet ik daar verder nog niet over,net als het adres van het terrein zelf ,maar dat zal ik zal zo snel mogelijk opzoeken en hier neerzetten.

voor vragen kan je anders ook pm' men of mailen: dus mr.piaggio ( mastermenno_coolj@hotmail.com) of mhr-joe( j_lems@hotmail.com)

dat was het weer even.

grtz menno
 
Last edited:
3B scootermeeting


De bedoeling is om in de loods informatieve stands in te richten. 3vo/cbr met informatie over veilig rijden, een stand met bandenadvies, een stand met stickers om je scooter op te leuken, etc.

Op het buitenterein
· word een mooiste scooterverkiezing gehouden
· word er behendigheidstraining gegeven door een mortor rijinstructeur
· is er een rolerbank, om vermogen te testen
· en kan er als afsluiting time trial of vrij gereden worden op de baan.

In de kantine kan een ieder een hapje en een drankje halen, vrijwilligers krijgen enkele consumtiebonnen.

Door middel van een inschrijf en aftekenlijst loodsen we de jongeren langs de verschillende informatieve stands en de andere activiteiten. Er zullen leuke en nuttige prijzen te winnen zijn zoals een nieuw setje banden of stickers voor op de scooter.

Kosten zijn 2euro per deelnemer. Als je bent ingeschreven krijg je op de dag zelf een consumptiebon.

Datum: donderdag 04 augustus
Leeftijd 16+
Tijd: 16.00 tm 20.00 uur
Lokatie: Groendalseweg te Bleiswijk zie ook www.mccbleiswijk.nl
 
de bedoeling is.. om een rollenbank te laten komen, om de jongens met straat scooter hun scooter te laten ( testen ) en dan zegt te politie erbij hoe hoog dan je boete zou worden als je met zulk vermogen rijd.. ik zou ervoor kunnen zorgen dat deze roller en niet komt.. maar wat zeggen jullie.. wel/ niet want er zijn dan wel agenten op het terrein.! |(
 
Back
Top