Zwarte scooter MBK Booster Spirit gestolen

Frietkandel

New Member
Hallo iedereen,

Tijdens de nacht van zondag 8/9/2024 20.00u en maandag 9/9/2024 02.30u werd mijn zoon zijn zwart matte MBK Booster Spirit gestolen aan onze deur te Brugge Sint-Pieters (België). De scooter was gekocht met zijn zuurverdiende jobstudent centen.
De scooter was op stuurslot vast.
De nummerplaat: SBPA802
Chassisnummer: VG5SA062009013106(01)
1e ingebruikname: 1998
Kenmerken: waar vijsje van kilometerteller inzit kapot en aan linker flank zijn strepen (van val partij). Op de foto zijn deze 2 kenmerken nog niet te zien

Alvast bedankt aan iedereen voor alle tips of om mee te kijken.
Politie en Digitpol reeds verwittigd.
Dank u
Dave

Screenshot_20240909_181311_WhatsApp.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor de tip.
Wij dachten niet dat de scooter ooit gestolen ging worden aan onze deur (rustige buurt). Als hij naar het uitgaansleven ging in Brugge (vb eiermarkt) dan staken wij een tracker erin die anders in onze auto zit. Jammer genoeg zat hij er die nacht niet in...
 
Tegenwoordig worden al voorwielen en zadels van een Fiets gestolen .
35 jaar geleden werd van mijn toenmalige Camino bromfiets reeds eens de zadel en mijn sterrenwielen gestolen. Oplossing zou misschien zijn combinatie van alles. Tracker, goed sluiten, zeil erover, bromfiets binnen zetten (kunnen wij niet), camera gericht op je scooter maar dit mag niet met al die privacy wetgevingen, ... Of simpel blijf van een ander zijn spullen af
 
Back
Top