This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zwarte rook uit uitlaat en uitvallen bij volgas optrekken

De sproeiermaten waren niet te zien op de oorspronkelijke sproeiers. Ik heb het uitvallen opgelost, het was een kwestie van afstellen van de stationairsproeier/mengselschroef. Maar het originele probleem, het haperen bij het accelereren is nog steeds niet opgelost. Ik heb op youtube een video gepost met wat ik bedoel. In de eerste video als de motor warm is en ik zelf een klein beetje gas geef begint de scooter te haperen en valt terug in toeren en dan weer op toeren en dan soms uitvallen (meestal valt hij niet uit). Zou het toch aan de acceleratie pomp liggen? De scooter trekt daarna niet al te snel op maar behaalt een snelheid van 55 km/h gps.
Post automatically merged:

Isgoed, ik zal hem proberen vast te maken

Update: Ik heb de acceleratie pomp vastgezet, niet veel mee opgeschoten. Wel reageert de scooter vlugger op het gas. Daarnaast heb ik ook gemerkt sinds ik de sproeier 85 erin heb gezet, de scooter begrensd niet meer rookt, maar hij trekt zo traag op. Hoe kan dit? Ik dacht dat de perfecte lucht en benzine ratio zorgde voor de beste kracht. Blijkbaar toch niet.... Betekent dit dat ik hoger dan 85 moet gaan (Aangezien de originele sproeier, waar ik geen nummering op heb zwarte rookt veroorzaakte op de begrensde stand)?