scooterlooter
Member
De sproeiermaten waren niet te zien op de oorspronkelijke sproeiers. Ik heb het uitvallen opgelost, het was een kwestie van afstellen van de stationairsproeier/mengselschroef. Maar het originele probleem, het haperen bij het accelereren is nog steeds niet opgelost. Ik heb op youtube een video gepost met wat ik bedoel. In de eerste video als de motor warm is en ik zelf een klein beetje gas geef begint de scooter te haperen en valt terug in toeren en dan weer op toeren en dan soms uitvallen (meestal valt hij niet uit). Zou het toch aan de acceleratie pomp liggen? De scooter trekt daarna niet al te snel op maar behaalt een snelheid van 55 km/h gps.sorry, maar wat wáren de sproeiermaten? de hoofdsproeier begrenst alleen de hoeveelheid benzine op top toeren en mag weinig met accelereren uit stilstand en "10 km/u" te maken hebben, dat komt uit je stationairsproeier/mengselschroef.
wat Trabiarie ook al zei, die 1,5 is een basis, als hij daar vast op moest blijven staan, was het geen schroef geweest en hadden ze'm wel gewoon meegegoten. (wat als ik je verklap dat die van m'n Kymco op 3,25 staat?)
Post automatically merged:
Isgoed, ik zal hem proberen vast te makenDe acceleratie pomp , is er juist om het gat te overbruggen , die wordt veroorzaakt door de traagheid van de gasschuif , tijdens vol gas geven .
Lees ook dat er leden zijn die hem vastzetten , bij mij werkt hij prima , heb ook geen toerenval als je het gas vol open draait.
Dan zal de choke het euvel niet veroorzaken .