Zuiger vervangen (vastloper?)

SF206WRC

Well-Known Member
Ik heb een powerfilter gekocht voor me scooter om het geluidje te veranderen. Wanneer je een powerfilter aanbrengt moet je ook de zuiger vergroten. Dus ik heb een grotere zuiger in me cabarateur gedraait, maar nu start hij niet meer. Maakt wel geluid maar krijg hem niet aan. Waar kan dit door komen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik geef je 2 tips:

1 Post voorlopig alleen nog maar in het Begrinners Forum (dit topic is ook verplaatst)
2 Gebruik de zoekfunctie!

ps: als je toch aan het zoeken bent, typ dan ook eens het woord "klepel" in want aan je vraag te zien weet jij niet waar die hangt 8P
 
haal ook gelijk malossi racelucht voor in je banden :p,

Kzou je powerfilter er maar weer afhalen, dit is niet erg goed voor je cilinder. Trouwens die zuiger waar jij het over hebt heet een sproeier.
 
Ja als je een powerfilter monteerd moet je een grotere sproeier monteren.
Als die niet wilt starten dan kan het zijn dan het vlotterbakja van de carburateur nog niet is vol gestroomt. Of je hebt een te kleine of een te grote sproeier gemonteerd.
 
SF206WRC said:
Ik heb een powerfilter gekocht voor me scooter om het geluidje te veranderen. Wanneer je een powerfilter aanbrengt moet je ook de zuiger vergroten. Dus ik heb een grotere zuiger in me cabarateur gedraait, maar nu start hij niet meer. Maakt wel geluid maar krijg hem niet aan. Waar kan dit door komen?


ik heb ook een powerfilter maar heb geen grotere zuiger(aerox) en hij rijdt goed
 
SF206WRC said:
Ik heb een powerfilter gekocht voor me scooter om het geluidje te veranderen. Wanneer je een powerfilter aanbrengt moet je ook de zuiger vergroten. Dus ik heb een grotere zuiger in me cabarateur gedraait, maar nu start hij niet meer. Maakt wel geluid maar krijg hem niet aan. Waar kan dit door komen?

8P 8P 8P zuiger = sproeier :+
ik zou nog een paar maten groter in sproeier gaan voor je powerfilter
ws krijgt hij nu vuls te weinig benzine en vuls te veel lucht, ofwel is je powerfilter nat/vuil dat hij juist niet genoeg lucht kan aanzuigen om te starten.
 
Back
Top