SR start niet na zuiger vervangen.

Status
Not open for further replies.

El-Toro

Membert.
Hoi,
Me SR start nietmeer nadat ik me zuiger heb vervangen.
Heb gewoon dus een nieuwe zuiger erin gezet.
Maar als ik kick dan slaat ie niet aan zoiets.
Bougie vonkt wel en is niet kletsnat.
Het lijkt alsof ie geen benzine krijgt maar dat heb ik wel
Als ik kick hoor/voel ik hetzelfde je met je contact uit kickt(in mijn geval zonder bougie dop)
Ook voel geen lucht uit me uitlaat komen. elektrische start heb ik niet.
Setup is standaart maar wel heeeel oud.

Advertisement - register to remove this

Oh zo, vond het een beetje raar verwoord, vandaar dat ik het niet snapte.
Er moet een klein beetje speling in zitten, maar echt niet meer dan een millimeter.

Wel de goeie zuiger besteld?

Dat was toch al wel duidelijk dat die te klein was? Met de zuigerveren erom mag er -1 speling op zitten.. kan je ook wel nagaan, speling = ruimte = geen compressie mogelijk. Teruggaan en omruilen voor een passende als je ze zo gek krijgt. Anders gewoon gelijk nieuwe cilinder met toebehoren kopen. Als je daar nog geen geld voor hebt, oude zuiger erin zetten

Niet vergeten de massakabel weer aan te sluiten? Contact staat wel aan? Je kickt wel en draait niet met je hand aan de vario of weet ik t? Je houdt de bougie wel met het ijzer tegen een kaal stuk frame of de cilinder of een bout oid?

wss is de cilinder al een keer gehoond waardoor er een oversized zuiger in moet :)

we hebben gekicked, contact heeft ie niet, en we hielden de bougie tegen een kaalstuk frame....

ik weet het niet... die hele kabelboom is ook verneukt... ik denk dat we een draadje zijn vergeten... maar dat is zo moeilijk te controleren aangezien de helft van die kabelboom tog al loshing

Dan koop je een nieuwe/andere, en gelijk een contactslot. Dit is .. nou ja bedenk maar een toepasselijke vergelijking om duidelijk te maken dat jullie nu aan het BEUNEN zijn ;)

HAHA Was ff vergeten te zegg dat wesking wel geholpen heeft @!!!
MEt zn hele vette schakel! hehe, (straat was een beetje blauw xD)
Nog bedankt!
Ik was nooit op dat idee gekomen met de cilinder..
En als ie weer vonkt/ kabel boom gemaakt oid
Komt er toch 70cc op

Haal een rol duct-tape bij de Action, en ga je kabelboom maar eens fixen.. die van jou is echt ver heen dus ;o
Gewoon mishandeld die scooter van jou.. zonde man

Jah.
Niet dat ik echt een KEUZE had in een scooter. heb em van me broer gekocket en hij had em van iemand anders gekocht en die was de 2de eigenaar.
Op me kentekebewijs staat ook LC en het is AC..
Wil er nu gwn op crosse en dan als ik 16 of een aerox of een schakel

Status
Not open for further replies.
Back