This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

zou dat ook werken bij een peusjo??

Het Stoffeltje

Super-fons!
ik zat net ffies op het forum van piaggo te kijken en ik zag dat ze het daar hadden over het ophogen van je cilinder doormiddel van voetpakkingen... om te zorgen dat de timing van de poorten wat beter is..

mijn vraag is nu... zou dit ook werken bij een standaard peusjo lc blok? of zijn deze is deze al redelijk goed getimed??

t was ffies een gedachtegang van me.. als jullie t nix vinden moeten je jullie deze topic gewoon sluiten hoor... mr ik was er ffies nieuwsgierig naar....
 
ok thnx voor je reactie.... mre als je een standaard cilinder er onder hebt enzo... kan je de timing dan niet nog meer perfectioneren doormiddel van pakkingen. of is het dan verstandiger om hem een klein tune beurtje te laten ondergaan??
 
Ik denk dat je door tunen zeker veel meer zal winnen in vermogen dan als je met de voetpakkingen gaat zitten klooien Maar van de andere kant zal een voetpakking minder kosten dan een tune beurt.
 
:#hehehe ja dat is idd waar... daarom zat ik er ook aan te denken... mre blijft een cil wel betrouwbaar als je er elke dag mee naar school moet..... enne heeft t wel zin op een scoot met een standaard uitlaat......???
 
Ja, je kan m zelfs laten tunen om hem t beste te laten presteren op je ori uitlaat; natuurlijk zal je nooit met je originele uitlaat echt hard gaan, toch is mij gelukt om met een ixil classic 87 digi te halen. De cil was toen licht getuned op originele uitlaat.
 
ok cool! thnx vor je info man.. :# echt chill... ik moet mijn Echte snelheid nog steeds is meten.. mre hij gaat al redelijk hard... ik had auto's die 80 km/u uur in.. dus volgens mij zit dit wel goed :#... mre ik ga idd mr is denken aan een simpel tunebeurtje... of klooien met pakkingen....
 

ja en roze olifantjes kunnen vliegen |(
 
Originally posted by Razma
ophogen en kop afvlakken...
maar waarom zou je het met standaard cilinder proberen?
ga aan de slag met andere onderdelen

ja nou dat is het dus juist... ik wil geen andere uitlaat ofzo op me scoot... ik wilde gwoon kijke of je er op deze manier wat meer uit kon halen..... zonder dat het aan de buitenkant echt zichtbaar is.... maar ik hoor t al.. tis nie rendabel met een onbegrensde uitlaat.......... jammer :'(
 
Originally posted by sf
voor een lichtte tunebeurt haal je ook al een lichtte 70cc...

ja dat wil ik dus net niet... zoals je heb kunne lezen wil(de) ik proberen zoveel mogelijk uit me zo standaard mogelijke setup te halen... snappie... ik wil nix met 70 of 50 snel...... ik wilde weten hoe je m t snelst kan krijge zonder andere uitlaat enzo............
 
Originally posted by sf
ok, dan zul je dus idd de cil. moeten laten tunen, wel ff bij vermelden dat ie voor je ori. uitlaat is.

sorry ik had d8 dat ik dat erbij had gezet.. mre het blijkt van nie Sorry! mre heb je verder nog id-tjes... zoals dat met die pakkingen????
 
stond er ook wel ergens bij, maar ik bedoelde eigenlijk als je hem opstuurd, om hem te laten tunen, er dan bij te vermelden dat ie voor je ori. uitlaat is.
verdere ideën?
check de sticky bovenaan in dit topic, oftewel misschien aan je carters beginnen...
 
gast ga nou eens buiten spelen ofzo ?!?
je wil wel lekker blazen maar geen andere uitlaat of cillinder ??
loop niet zo moeilijk te doen, het is het een of het ander... en door een andere voetpakking zal je scooter alleen maar slechter lopen....