Ik ben 1,90 meter, zou ik op een Yamaha Aerox 2016 passen of is dit niet aan te raden?

Advertisement - register to remove this

Als je wil past het wel, maar ik kan uit ervaring vertellen dat je op een Aerox dan echt beroerd zit. Knieen tegen het stuur 100%. Ik moet zeggen dat ik met mn 1.98 overigens wel prima op mn 2 zip sp kan rijden omdat je daar toch een iets andere houding op hebt. Voor jou lengte en comfortabel zitten zou ik een Runner zoeken
Post automatically merged:

Ja ik ken niemand met zo een ding en wil mijn tijd niet te verdoen om helemaal het hele land door te reizen en er achter komen dat ik er niet op pas
Iemand in de buurt heeft vast wel een aerox staan toch?
 
Ja ik ken niemand met zo een ding en wil mijn tijd niet te verdoen om helemaal het hele land door te reizen en er achter komen dat ik er niet op pas

Ga je hem dan ook bij de andere kant van het land kopen dan?? Of wou je hem via Internet kopen.. Laatste zou ik niet doen zonder hem gezien te hebben.. Want misschien bedenk je je dan wel.. Dus proef zitten is zeker dan wel aan te raden.
 
misschien wat laat maar ben zelf 1,92 en heb een 2007 aerox en het kan wel maar is aan de krappere kant. Naar mijn weten (wat ik qua foto,s heb gezien van het nieuwe model) is er weinig verschil qua grote in oud en nieuw model aerox.
 
Back
Top