Zonder helm ? Dom ?

Status
Not open for further replies.

Peed.

Tuono.
Eyzz,

Het leek me wel interessant om te weten wie der hier wel eens zonder helm rijdt? En wie dat dus nooit doet? Met andere woorden: Zonder helm ? Dom ?

Zelf vind ik het heel dom, ben pas gevallen en in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij: "Zonder helm was je er waarschijnlijk niet meer geweest!"

Dan ga je dus wel nadenken !

Ciao
 
Advertisement - register to remove this

Ik 1x een stukje van 500 meter, en ik reed 20 om die reden ipv 70. Maar toch kreeg ik 40E boete :| voor die 500 meter dat ik 20 km p/u reed.
 
Meestal ook helm op, heb laatst ongeluk gehad met auto. Had mijn helm wel op maar mijn bandje niet vast.. was dus afgevlogen Toen ik bij mijn bewustzijn was vroeg een wout aan mij had je helm op, kijk ik om me heen uuuh nee Zegt die wout van wie is deze dan hahaha lag stukje verder op. Zeker helm op vooral als je gaat planken
*edit ben verder niet op mijn hoofd terecht gekomen, ondanks het hard ging :)
 
In princiepe zet ik hem ook altijd op. Ben denk ik zo opgevoed bij Koopmans want als er iemand zonder helm een testrondje wil maken word hij helemaal de tyfus ingescholden. (om het nog netjes te zeggen +ralf+)
Pas een nieuwe helm gekocht omdat de oude echt te brak is/was geworden.
99% van de tijd helm op dus en heel heel heel soms een klein stukje zonder. Maar dan zeker niet bij hoge snelheid.
 
mijn pa's leven is gered door een helm dus niet zeiken, en dat was 30 jaar geleden ofzo dus die techniek was retarded maar life-saving :)
 
In principe altijd helm op. Tijdens het sleutelen doe ik soms eens een klein stukje voor het huis zonder helm, maar das dan gewoon om te kijken of ie loopt :)
 
99% van de tijd helmpje op, iedereen rijd wel eens zonder al is het maar een paar meter. 1 keer een boete gehad voor zonder helm rijden, ik reed even om een parkje heen om aan de andere kant te gaan staan een paar 100 meter verder, tja gewoon stom :|
 
Ik rij bijna altijd met helm, wil alleen nog wel eens naar vrienden zonder helm rijden. Deze wonen in hetzelfde dorp en heel af en toe met een stukje test rijden etc.
 
Soms is een helmpje op toch best fijn:

helm.jpg
 
enkel als k met me scooter bezig ben en heel eff klein stukje moet rijden.. maar verder altijd helm op... waarom stoer doen zonder helm? ga maar stil staan als je zo graag je hoofd wil laten zien... is veel phatter...:P
 
Hier ook.. zonder helm had ik nou een flink ingedeukt hoofd gehad. Doe em dus altijd op, (behalve bij echt kleine stukjes)
 
Ik heb altijd een helm op.
Lekker warm ook in de winter en geen last van wind in je ogen of beestjes die op je kop kapot spatten.

Soms zie je van die gasten met een helm half op of aan het stuur. :L
 
Ligt er puur aan, zelfs in testrondjes in me straat tijdens afstellen doe ik me helm nog op, maar soms wel is gewoon in de zomer gaan rijden zonder helm..
 
alleen met testrondjes of soms extreem korte ritjes van minder dan 200 meter. Maar verder altijd. En iemand die nu zonder helm rond rijdt vindt ik een toch wel een bikkel met deze kou.,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top