This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zondag 15 aug. ST.net @ SixFlags

Simpel: ga je mee? ... of niet...

  • Uiteraard.. I'll be there !

    Votes: 48 23.3%
  • Misschien.. ik moet nog ff kijken...

    Votes: 83 40.3%
  • Neej, helemaal niet...

    Votes: 75 36.4%

  • Total voters
    206
Inne , hoelaat ga jullie precies rijden? dan rijden we wel met jullie/achter jullie mee/aan

Nog meer mensen uit omgeving bodegraven/gouda die gaan?
 
Ultee said:
ik zal er ook zijn :+ maar hoe zit et nou met de kleding...gaan we allemaal in st.net shirts??is wel phat
ben aan het twijfelen.. ST.net shirt of adoshirt.. of beide dat ik me vriendin een Den-Haag shirtje laat aantrekken
 
mjah , voor mij word het waarschijnlijk nog wel een probleem om mee te kunnen :'(
Hoorde gister dat aerox-evo70 niet mee gaat 8P ( omdat ie snel een afspraak heeft gemaakt met 1 of andere meisje :| )
verder is kiwi-rox is de enige in de groep met rijbewijs... en die weet nog niet of ie gaat/oto kan regelen.

dus jah... :'(
 
Razma said:
misschien heb ik nog wel een plaatsje in de bus..

achterin nog plaats zat 8P
maar ja


mag een vriendje van mij ( six-o ) ook mee dan ? zou wel lachuh wezen achter in boessie :#

maar je weet t he !!! ik sleep je overal in als we in sixflags zijn.... dus kijk uit!!!
 
Ik ga probere nog vervoer te vinde maar kan niks belove dat ek kan kome


Grtz Freekyrox
 
het is al zo he ben benieuwd hoe het wordt.vast heeeeeeel druk {!

maarre inne wel effe w8ten he,er komen vast mensen later dan 10 uur.
wat is de maxium tijd dat jullie wachten.
Manta en dragsterlover kunnen niet eerder (klote treinen namelijk)
 


Beetje stom he, als inne zegt dat ze dan tot 11 uur wacht, dan komen er ook weer mensen te laat, oftewel 10 uur wordt gewoon aangehouden.
 
Ik heb er zin aan , buiten het feit om dat ik die avond ervoor een bier/bbq feest heb.Maarja , heb ik nog wat te kotsen