Meeting Nieuwegein zondag 28 oktober

Razma

Well-Known Member
Zondag 28 oktober (de verplaatste meeting van 30 september) vanaf 13u00 op het parkeerterrein van BigDaddy's

De organisatie is door Jongerenwerk van Stichting Welzijn Nieuwegein, al hebben zij geen idee wat een 'scootermeeting' verder is.

De activiteiten :
- Wheely contest met een jury (?)
- Show and shine (customshow)
en een 'best tricks' (ofzoiets) waar iedereen met een scooter 'zijn beste trick kan showen' (wat dat ook mag zijn..)

Er wordt een stuk terrein afgezet voor de meeting waar je de scooters kan zetten. Er is beveiliging en een organisatiecrew, maar hoe zoiets verloopt weten ze zelf nog niet echt. Ondertussen heb ik zelf contact gehad met SWN, maar dat verloopt nogal stroef...

Locatieadres :
Big Daddy’s Roadhouse
Symfonielaan 3
3438EX Nieuwegein
www.bigdaddys.nl

Advertisement - register to remove this

.. en we zijn alweer terug ...

131-1193580544.jpg

131-1193580559.jpg

131-1193580574.jpg

131-1193580590.jpg

131-1193580602.jpg

131-1193580621.jpg

131-1193580638.jpg

131-1193580650.jpg

131-1193580662.jpg

131-1193580677.jpg

hahahah

ik raap mezelf op en ga trug op mn stoel zitte .. :D

Inne heb je die mense ook gevraagd of ze wisten wat een helm was? :X
en die sprint foto van die area en sr.. :W voorover hangen anders krijg je 0t0wheelie

wel een leuk terein opzich daar voor de Homebox..
Netgamez +pippi+

Feestje van een meeting >>>>>>>>>>>>> NOt!!!!

wel spijtig dat er zo'n dingen nog het scootermilieu ten schande maakt, sorry voor zo'n zaken maar deze hoeven hier echt niet geplaatst te worden.

Misschien een mooie organistatie enzo, maar vindt het persoonlijk nogal Oldscool om't hier te droppen tussen de meetings :s

Swat, toch nog is echt lachen hoe er echt gesprint moet worden met een dildo in de reet ;)

grtz!

Peace to real tuners!

Feestje van een meeting >>>>>>>>>>>>> NOt!!!!

wel spijtig dat er zo'n dingen nog het scootermilieu ten schande maakt, sorry voor zo'n zaken maar deze hoeven hier echt niet geplaatst te worden.

Misschien een mooie organistatie enzo, maar vindt het persoonlijk nogal Oldscool om't hier te droppen tussen de meetings :s

Swat, toch nog is echt lachen hoe er echt gesprint moet worden met een dildo in de reet ;)

grtz!

Peace to real tuners!

ABN?

Was wel de meest dramatische meeting waar ik ooit ben geweest:X

Ik maar wachten op de uitreiking van show and shine (eerste prijs kreeg 25,-) krijg ik te horen dat dat niet doorgaat i.v.m. lage opkomst8P.

Mjah opzich was het voor de rest wel gezellig, op laatst nog ff paar keer heen en weer gereden en iedereen stond te kijken. Ze hadden allemaal nog nooit een echte sprinter gezien oid.

Ook Enzo nog ff gemeet:D
Me scooter was trouwens echt heel erg traag..:P

ik vondt het persoonlijk niks, mja ben ook verwend denk ik. ik vindt het idee erachter wel goed, alleen de uitwerking niet ivm mensen laten rijden/stunten zonder helm, geen duidelijke opzet/programma bv. ik denk dat ik als 16 jarige het wel chill had gevonden, beetje hangen en showen met min matie's. mja ben al lange tijd de 16 gepasseerd en heeft dus geen verdere uitleg nodig:+

Back