This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip Ultimate

haha ik dacht al dat iemand dat ging zeggen, ik overwoog nog om het er even bij te zetten: die zichtbare schroefjes worden wit

hahaha, mja, maar hij bijt op stenen (oa stoeptegels) das niet liev...
waarom komt er een link te staan en geen pic? heb toch echt
gedaan...

Er komen nog stickers op, dat het allemaal niet zo kaal lijkt, de achterlicht unit wordt nog overnieuw gespoten en in de blanke lak gezet, er komt nog een monoseat op, het achterspatbordje moet nog wit/zwart gespoten worden en het carterdeksel moet nog opnieuw, er komt uiteraard ook nog een powerfilter op want oow wat is da std ding lelijk. Het stuur wordt ook nog wat aan gedaan maar wat weten we nog niet precies, er komen nog wat leuke details die we zelf ook nog niet precies weten maar wel origineel worden...

He

ik wou je even een compliment geven over het uiterlijk van je zip ziet er zeer stoer uit heb zelf ook een ac. zip maar doe verder niks aan het uiterlijk eigenlijk wel jammer als ik zie wat jij er mee kunt.

gr

Thx man, ik ben ook wel een beetje trots ...

Ik zal ff een pic posten van de stickers die op de zijkappen komen:

De stickers zijn overigens spier wit, maar hij moest vanwege de achtergrond een andere kleur hebben

weet niet of er grotere wielen inpassen, ik denk dat er wel nrg velgen SD onderpassen (achter althans) maar voor is dus een probleem, ten eerste moet de vork aangepast worden en ten tweede zit je dan met die schijf, daarbij wordt ook nog eens de wielbasis anders waardoor het weggedrag zeer ws achteruit gaat... het zou iig wel origineel zijn

ja ik heb in mn amico achter een 13 inch velg van een urban kit
staat wel leuk en de weg ligging is veel beter ...

Originally posted by cappa
ja ik heb in mn amico achter een 13 inch velg van een urban kit
staat wel leuk en de weg ligging is veel beter ...

Maar we hebben eerst andere kosten aan ons hoofd, zoals MHR vario, hebo koppeling en die cilinder moet ook echt veel sneller...
dan komt er nog een waslijst achteraan zjin we daarmee klaar zouden we misschien kunnen kijken of er grotere wielen onder kunnen, maar ik denk niet dat we dat gaan doen

Stickaarsch...

Voor de gein ff stickers erop geplakt:

En ZIP uit carterdeksel gefreesd, wordt nog meer aangedaan maar daarvoor moet nog een ontwerp gemaakt worden...