N Nigel.072 New Member 13 May 2022 #1 lk een zip type 3 en wil der een 70cc Dr op zetten maar het is een snor blok past dat of moet ik dingen gaan aanpassen
lk een zip type 3 en wil der een 70cc Dr op zetten maar het is een snor blok past dat of moet ik dingen gaan aanpassen
maxo Well-Known Member 14 May 2022 #2 Stuk van het carter ga je moeten wegfrezen zodat het cilinderhemd in het carter past.
maxo Well-Known Member 15 May 2022 #4 M_S said: volgensmij hoeft dat bij pia niet hoor Click to expand... Toch wel, komt TS vanzelf wel achter.
M_S said: volgensmij hoeft dat bij pia niet hoor Click to expand... Toch wel, komt TS vanzelf wel achter.
bartj HousePaus 15 May 2022 #5 M_S said: volgensmij hoeft dat bij pia niet hoor Click to expand... Volgens mij wel trap de dremel erdoorheen brom vertandinging en klaar. Maar snortuning doen we hier niet aan man. Voor je eigen veiligheid he
M_S said: volgensmij hoeft dat bij pia niet hoor Click to expand... Volgens mij wel trap de dremel erdoorheen brom vertandinging en klaar. Maar snortuning doen we hier niet aan man. Voor je eigen veiligheid he
M M_S New Member 15 May 2022 #6 Heb zelf al op 4 snor type 3s een 70 gezet en niks hoeven aanpassen. Vreemd.
maxo Well-Known Member 16 May 2022 #7 M_S said: Heb zelf al op 4 snor type 3s een 70 gezet en niks hoeven aanpassen. Vreemd. Click to expand... Dan was er dus al aan het carter gefreesd door iemand anders
M_S said: Heb zelf al op 4 snor type 3s een 70 gezet en niks hoeven aanpassen. Vreemd. Click to expand... Dan was er dus al aan het carter gefreesd door iemand anders