70cc autowheelie setup zip type 3

jasper.tj

New Member
Heb al een tijdje een zip type 3 staan en wil graag meer trek kracht en een betere top hebben, top is niet echt het probleem ik wil meer kracht. Ik vroeg me af of iemand een aanrader heeft voor een goeie 70cc setup. Niet al te duur budget ligt rond de 400-500 euro.
 
Advertisement - register to remove this

Gebruik ff de search als je wil....
DR70 standaard setupje staan er wel 100000 hier. Maar autowheelies voor 500 euro zal niet snel gebeuren. Al claimen hier wel een hoop mensen autowheelies te boeken maar vooral met hun mond
 
Gebruik ff de search als je wil....
DR70 standaard setupje staan er wel 100000 hier. Maar autowheelies voor 500 euro zal niet snel gebeuren. Al claimen hier wel een hoop mensen autowheelies te boeken maar vooral met hun mond
Autowheelie is niet zo moeilijk op een type 3, 70cc kopen en achterop zitten. Met beetje geluk kan het al met een 50cc.
 
Autowheelie is niet zo moeilijk op een type 3, 70cc kopen en achterop zitten. Met beetje geluk kan het al met een 50cc.
ja mijne trekt hem al bijna de lucht in dat ding weegt 69kg ofzo.
Post automatically merged:

Gebruik ff de search als je wil....
DR70 standaard setupje staan er wel 100000 hier. Maar autowheelies voor 500 euro zal niet snel gebeuren. Al claimen hier wel een hoop mensen autowheelies te boeken maar vooral met hun mond
Haha, maar mijne vliegt al bijna de lucht in met 50cc en een sito plusje. Weet jij niet een goeie setup dan voor 400-500 euro? Liefste niet te lang in rijden en gewoon goeie trekkracht en top maakt niet heel veel uit.
 
Als je veel voor weinahg wilt kun je op MP wellicht een gebruikte 70cc zoeken. Neem aan dat er een std krukas in zit? Die moet je vervangen als je een beukende cilinder wilt. Carbu, vario, uitlaat alles.
 
ja mijne trekt hem al bijna de lucht in dat ding weegt 69kg ofzo.
Post automatically merged:


Haha, maar mijne vliegt al bijna de lucht in met 50cc en een sito plusje. Weet jij niet een goeie setup dan voor 400-500 euro? Liefste niet te lang in rijden en gewoon goeie trekkracht en top maakt niet heel veel uit.
Pak een DR70 met een Sito+ of een Yasuni R heb je het langst plezier van voor weinig geld
 
Heb al een tijdje een zip type 3 staan en wil graag meer trek kracht en een betere top hebben, top is niet echt het probleem ik wil meer kracht. Ik vroeg me af of iemand een aanrader heeft voor een goeie 70cc setup. Niet al te duur budget ligt rond de 400-500 euro.
Als je echt een snelle wilt en je heb geld te besteden kan het. Als je een hoogtourig 70cc wil kost het zeker wat. Maar als je goed de koopjes zoekt zal je het aardig kunnen redden.
- 70cc op marktplaats om en naarbij 100
- caburateur mp 50
- lagers en keerringen etc nieuw voor t blok 80 euro
- mooie uitlaat c16 ofzo 100/110/120
- std ontsteking
- leuk a merkje vario van Malossi en koppeling van stage 6 op marktplaats vinden voor 60 samen.
- krukas 120 nieuw of op mp een nieuwe kopen voor 50/70.
Dan ben je al aardig binnen
 
Voor op straat en dagelijks gebruik zou ik eerder voor een 70CC Middeltoerige Cilinder gaan .
Een Blauwe Top bijvoorbeeld voor Piaggio .. reken maar dat dat Rete snel gaat , en kan je ook een Wheelie ding van maken .
Blauwe Top knalt makkelijk over de 100.
 
Er zijn zeker snellere scooter, tegen de mijne zal je het moeilijk hebben met een streetrace. Maar om het wat vorm te geven, er zijn niet zo veel snellere scooters meer. 20 jaar geleden was zo een beetje alles snel to heel snel. Niks was origineel. tegenwoordig is alles 4t snor of brom met een top van max 60kmh. Dan ben je met een 70cc 2takt al snel zo een beetje het snelste van wat er rond rijdt. Dus in die context snap ik het wel.
 
Waar ik woon komen de laatste 2 jaar aardig wat 2-takt`s bij ... VOOR erbij , met een 4-takt naar school , en in de avond en in het weekens blazen met de 2-takt.
Reken maar dat er snel spul rond rijd , DDL doet goede zaken ,(is vlakbij waar ik woon ).
Ik heb gisteren mijn Speedfight 3-2takt LC van 2011 verkocht voor 1450,00.
Ik kon dat ding al vele malen verkopen , maar vond 1450,00 een schappelijke prijs gezien ik dat ding motorisch geheel nieuwe heb gemaakt.
 

Attachments

  • speedfight-3.jpg
    speedfight-3.jpg
    272.2 KB · Views: 15
Same. Hier in Almere 2 x per week rollerbank.
En hebben vaak zat een rollerbank gewoon in de auto liggen.
Tweetakt zie ik 1 x per week en die zijn dan niet snel.
 
Back
Top