70cc autowheelie setup zip type 3

Niet bedoeld om dit topic te kapen,
Mijn appje van Rollerbank blijft al maanden leeg en zeggen: geen controles.
Wie herkent dit en wat is een goede app?
Groet,
 
Er zijn zeker snellere scooter, tegen de mijne zal je het moeilijk hebben met een streetrace. Maar om het wat vorm te geven, er zijn niet zo veel snellere scooters meer. 20 jaar geleden was zo een beetje alles snel to heel snel. Niks was origineel. tegenwoordig is alles 4t snor of brom met een top van max 60kmh. Dan ben je met een 70cc 2takt al snel zo een beetje het snelste van wat er rond rijdt. Dus in die context snap ik het wel.
klopt tegenwoordig hebben ze vooral allemaal dure helmpjes en luide uitlaatjes weinig sleutelkennis en heel grote mond:p
daarom is het ook zo leuk ze zoek te rijden met de oude 2takjes:grin:
 
Ik denk dat je de vergelijking begrijpt. En ik mijn context rijd ik vrij vlotte twee takts dus
Zeker, maar dan moet je wel kunnen afstellen want anders word je er echt uitgereden door een 80cc 4t. Jij kan dat, ts misschien niet en dan kom je van een koude kermis thuis.
 
ja mijne trekt hem al bijna de lucht in dat ding weegt 69kg ofzo.
Post automatically merged:


Haha, maar mijne vliegt al bijna de lucht in met 50cc en een sito plusje. Weet jij niet een goeie setup dan voor 400-500 euro? Liefste niet te lang in rijden en gewoon goeie trekkracht en top maakt niet heel veel uit.
Wat is je 50cc setup qua sproeier en rolletjes enzo?
 
Back
Top