Zip SP Vordert langzaam.

Status
Not open for further replies.
als je je posting anders geformuleerd was (doelend op je laatste zin had ik dit niet hoeven posten)
 
Originally posted by Freezer
als je je posting anders geformuleerd was (doelend op je laatste zin had ik dit niet hoeven posten)


Ok, manier van zeggen vind je niet ok, boodschap erachter wel. Nja, daar ging het mij om, netjes dat je het toe geeft, doet niet iedereen hier op dit forum.

(Op andere ook niet, maar vond deze topic gewoon bull)
 
Doet die c20 het ook onder mijn std cylinder van mijn runner?
Hij is namelijk super VET!!!

Ga ik zkah kopen!!!!!!!! Mooi ding trouwens!!!
 
pfffffff ZUCHT...
Ik zwerf hier nu toch ook wel al effe rond op dit forum maar deze topic krijgt van mij toch wel de "off-topic" + "flam" award...

Euhm ik ga me niet mengen in deze eindeloze discussie. Dit had gewoon via pm opgelost moeten worden en zeker niet via deze topic (ondertussen al wel genoeg vermeld maar toch)...

Mja ik val niemand persoonlijk aan en vind dat de moderators best wel goed bezig zijn maar hier gaan jullie toch wel redelijk in de fout door eerrst dingen vaag te suggeren... Dan barst natuurlijk de discussie los... En daarna op iedereen te beginnen kappen omdat ze offtopic gaan enzooi (vooral reacties van arne hebben me soms gestoord sorry)... Als er mensen problemen mee hebben ben ik altijd bereid voor constructief gesprek via pm maar aub ga nu op mijn reply ook weer niet beginnen flammen want dan zijn we nog wel een paar jaar bezig en kan je er evengoed een sticky van maken...)
 
Originally posted by cokerunner
Doet die c20 het ook onder mijn std cylinder van mijn runner?
Hij is namelijk super VET!!!

Ga ik zkah kopen!!!!!!!! Mooi ding trouwens!!!

nee een c20 is zeker niet geschikt voor een std cilinder. Simpelweg omdat ie niet genoeg toerendraait. Je moet dan denken aan evo tuned oa.

Maar neem dan een Yasuni R. uiterlijk daarvan komt redelijk in de buurt.
 
BRAVO!!!!

*Jacco klapt in zijn handen voor deze reply mode*(de reply van Karoshi)

Kan deze topic niet gewoon verwijderd worden om Rob een nieuwe kans te geven?

en als er iets fout is gegaan met een verkoop, komt de desbetreffende persoon toch gewoon in de sticky: Zwarte lijst!!! in V&A?!

Verder ben ik het compleet met Karoshi eens!

grtzz, Jacco.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top