zip ac snel maken

rap-pi3j

zipfreak
heej ik vraag me dus af hoever je ongeveer kan gaan met opvoeren van een zip ac zonder dat je warm/vastlopers krijgt?

ik hoor graag wat jullie hiervan weten en/of ervaring mee hebben?
 
Advertisement - register to remove this

Ver zat, je kan denk best een leuk vermogen halen uit een Evo 70cc AC of MHR Team 70cc AC, dit zijn naar mijn mening de bruutste cilinders voor een AC zip.
 
Die flowerpower zip (van vroegah 8)) ging ook best netjes voor zover ik op de filmpjes heb gezien..
Zoals Menn0 al zegt , er valt genoeg uit te halen...
 
Aerox-Evo70 said:
idd, de zip ac van joor had bijna 17pk geloof ik, en estolan (met de nrg ac) had over de 18pk !
dit zonder warm te lopen oid...
Ac zip was van Orhan. Scoorde met een zeker niet perfecte, maar wel goede afstelling 17,2pk op Klaaswaal.
Estolan ding was idd erg bruut, hoogste meting stond rond de 18,5pk. Cilinder is te koop trouwens, heb ik in de kast liggen O-)
 
Exup@NRG said:
Die flowerpower zip (van vroegah 8)) ging ook best netjes voor zover ik op de filmpjes heb gezien..
Zoals Menn0 al zegt , er valt genoeg uit te halen...


Die heeft 500meter gelopen en is het toen verkocht , maar liep best aardig :rolleyes:
 
Ik was op meeting Lely vorig jaar, was ook egt een brute snele Ac zip.
Zat alles onder, evo 70, hr2 pijpje enz.

Het kan wel hoor, maar wel goed onderhouden :) schilt een paar warmlopers/vastlopers denk. (goeie olie A747 bv.)
 
Mol said:
Ac zip was van Orhan. Scoorde met een zeker niet perfecte, maar wel goede afstelling 17,2pk op Klaaswaal.
Estolan ding was idd erg bruut, hoogste meting stond rond de 18,5pk. Cilinder is te koop trouwens, heb ik in de kast liggen O-)

orhan zn zip ging @ lelystad ook wel vet vond ik

onder andere werd nog de ist sonic gevlammt

wat is er eigenlijk met estolan gebeurt , heb er nooit meer wat over gehoord
 
Tim_xsh said:
orhan zn zip ging @ lelystad ook wel vet vond ik

onder andere werd nog de ist sonic gevlammt

wat is er eigenlijk met estolan gebeurt , heb er nooit meer wat over gehoord
Die kocht een scoot om erbij te horen, nu hetzelfde verhaal alleen met een auto :L
 
hmm okj..is dus best wel ver mogelijk zonder warm/vastlopers..als je maar goed onderhoud?
maar kijk hoe kan je een ac zip redelijk snel maken zonder echt veel te veranderen en toch ook niej sowveel euro's uit te geven!
 
rap-pi3j said:
hmm okj..is dus best wel ver mogelijk zonder warm/vastlopers..als je maar goed onderhoud?
maar kijk hoe kan je een ac zip redelijk snel maken zonder echt veel te veranderen en toch ook niej sowveel euro's uit te geven!
Je PM box is vol ;)
Dat kan je door er simpelweg een std. evo/team cilinder op te schroeven met een 21mm carbje en een goed uitlaatje. Dan zal hij redelijk snel zijn voor relatief weinig geld.
 
Back
Top