zip ac snel maken

altijd maar dat fabeltje over warmlopers/vastlopers :|

ik heb al menig lc scooter eruit gereden met m'n ac'tje, en dat vindt ik dan net ff wat vetter dan met een lc scooter :)

totaal geen problemen met koeling, oke je kan niet zolang op top doorjakkeren, maar 100digi haal je makkelijk.

enige probleem is dat je koelvin het niet zo fijn vindt @ 13000 toeren, maar dan moet je 'm ff laten afdraaien en dan heb je daar ook geen probs meer mee...

en je zegt nie soveel euro's, maar waar zat je dan aan te denken, 500e ofzo?
 
Thomas said:
altijd maar dat fabeltje over warmlopers/vastlopers :|

ik heb al menig lc scooter eruit gereden met m'n ac'tje, en dat vindt ik dan net ff wat vetter dan met een lc scooter :)

totaal geen problemen met koeling, oke je kan niet zolang op top doorjakkeren, maar 100digi haal je makkelijk.

enige probleem is dat je koelvin het niet zo fijn vindt @ 13000 toeren, maar dan moet je 'm ff laten afdraaien en dan heb je daar ook geen probs meer mee...

en je zegt nie soveel euro's, maar waar zat je dan aan te denken, 500e ofzo?


neej dat niet..maar ik weet die prijzen echt niet..iemand die een ideetje heeft wat het ongeveer kost..ohwjah,maar hij moet ook autowheelie doen(A)..
 
250 cylinder (EVO-MHR),225 Uitlaa C16 ofzo.Dit zijn nieuw prijzen ongeveer.

2dehands.Cylinder 150,uitlaat 125-150,carb 40-50 en dat was het dacht ik(als je al een volle krukas hebt)
 
Mini-g waarom dan? Imo voorkomt dat helemaal geen warmloper namelijk.
Als je met een AC rijd die veel toeren maakt/veel vermogen heeft dan is goede smering e.d. wel erg handig. Zolang je carb niet te krap staat zie ik de reden van een warmloper niet. Zodra er iets met je afstelling mis is zal het misschien iets sneller foutgaan, maarja dat ligt dan aan je afstelling en niet aan het feit dat het AC of LC is.
 
Stage 6 Racing, 21mm, C20?

das wel mooi setupje en niet al te duur, ik zie dat de stage 6 racing LC 140euro is, dan moet de AC dus nog goedkoper zijn...
 
Ik heb nog even wat ge pm'd met de topicstarter, aangezien 200 euro voor een cilinder al ver buiten zijn budget ligt denk ik dat een stage6 ook geen optie is.
 
ff Sporte dan :)

Back ontopic: ac valt echt wel snel te maken dus...als je zorgt dat olie/mengsel verhouding gewoon goed is, carb. liever iets te rijk dan te arm, kan er weinig fout gaan.
Heb wel eens in 1 keer doorgereden van Den Haag naar HvH, geeneens niets gemerkt dat prestaties iets zakte...ja met doortrekken werd die wat minder fel maar nog nooit warmloper mee gehad.
 
Back
Top