zip iget start niet

Luukdejong

New Member
Beste allemaal!
ik heb een zip iget uit 2020 nooit problemen mee liep altijd goed tot 2 weken geleden. startte die ineens niet meer brandstofpomp maakte geen geluid dus wist gelijk dat daar het probleem zou zitten. Eerst wel nog een aantal andere dingen gecontroleerd boogie vervangen, luchtfilter shoongemaakt, accu opgeladen. Niks bleek te helpen toen de brandstofpomp losgekoppeld uit de scooter gehaald en schoongemaakt. En ineens deed ie het weer bijna 1,5 week meegereden zonder problemen. Afgelopen weekend begonnen de problemen weer toen gecontroleerd of de brandstofpomp uberhaupt stroom krijgt heel lang niet en ineens sprong die weer aan. Weer 2 dagen mee gereden zonder problemen. Gister was het weer raak en startte die weer niet. Ik denk dat het toeval is maar begin nou langzamerhand te twijfelen het probleem doet zich iedere keer voor nadat ik getankt heb en hem daarna ff laat staan. Ik heb nu werkelijk geen idee meer wat het kan zijn aangezien de brandstofpomp wel zijn werk doet als die stroom krijgt. Zelf niet veel verstand van scooters en kan ook weinig vinden over wat het dan kan zijn. Jullie een idee?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top