Zip e5 4t 2023 opvoeren

Sanderdb

New Member
Ik heb een zip e5 2023 ik wil hem nu gaan opvoeren. Toen ik eenmaal aan een (profesioneel) vroeg kreeg ik te horen dat die een te lange vertanding hebben en dst ze dan afgesteld zijn op 67+- en dat het een heel gezeik is om die vertanding te kleine of weghalen. Ik heb er niet heel veel verstand van dus hulp is graag gewild. Want wil zelf dst tie rojd de 80/100 gaat
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een zip e5 2023 ik wil hem nu gaan opvoeren. Toen ik eenmaal aan een (profesioneel) vroeg kreeg ik te horen dat die een te lange vertanding hebben en dst ze dan afgesteld zijn op 67+- en dat het een heel gezeik is om die vertanding te kleine of weghalen. Ik heb er niet heel veel verstand van dus hulp is graag gewild. Want wil zelf dst tie rojd de 80/100 gaat
Wat bedoel je met vertanding bij een vario en riemaandrijving? Een 50cc euro 5 naar 80/100 km/h is volgens mij niet mogelijk. Met andere ECU en andere vario / veer/ rolletjes is max 55 per uur (met moeite) haalbaar... En als er wel meer uit te halen is, dan hoor ik het graag!
 
Wat bedoel je met vertanding bij een vario en riemaandrijving?
tussen vario en wiel (achter de koppeling) zit nog een eindoverbrenging met tandwielen.
Een 50cc euro 5 naar 80/100 km/h is volgens mij niet mogelijk. Met andere ECU en andere vario / veer/ rolletjes is max 55 per uur (met moeite) haalbaar... En als er wel meer uit te halen is, dan hoor ik het graag!
er wordt 65 beloofd met een duurdere ECU.. maar als het 60 wordt ben je spekkoper denk ik.
 
Ruil m in voor een Vespa, want het vertandingsprobleem bij een Zip e5 is zo goed als onoplosbaar. Er zijn gewoonweg geen assen en tandwielen voor die passen. De Zip e5 is te modern!
En bij een Vespa is het super makkelijk te laten doen.
Zet die snelheden uit je hoofd, net wat C-Row zegt.
 
Back
Top