Knipperlichten werken niet zip 2 takt

armooknol

Member
Beste mensen hier ben ik weer.
Ik heb een nieuwe topic gemaakt zodat mensen met dezelfde probleem het ook misschien kun oplossen dus mijn situatitie: knipperlichten werken niet, wat weet ik: de dashbordlicjtje werkt(groen) de lichten werken, de schakelaar werken. Maar als ik naar links of rechts wil pinkeren gebeurt er niets. Als ik de blaauw/zwart draad uit de elektriciteit regulatot haal en ergens anders verbind dan werken mijn lichten wel maar dan knipperen ze niet
 
Advertisement - register to remove this

Als ik de blaauw/zwart draad uit de elektriciteit regulatot haal en ergens anders verbind dan werken mijn lichten wel maar dan knipperen ze niet
Dat betekent dus dat uit je spanningsregelaar geen knippersignaal komt.
Maar uit je andere topic vermoed ik dat de spanningsregelaar niet verbonden is met de accu.
Met andere woorden op de blauw/rode draden bij de spanningsregelaar staat geen spanning als het contactslot aan staat.
Dit zou je even moeten meten.
Als dit inderdaad zo is, zullen je remlicht en de elektrische start ook wel niet werken.
Het niet hebben van spanning op de blauw/rode draden heeft wellicht te maken met je eerdere probleem van het continue kapot gaan van je zekering en de doorlussing van de witte draden en de blauw/rode draad bij je oliesensor

Piaggio Zip 50 2T CAT 2000 - on models.jpg
 
Meet eerst eens op de spanningsregelaar met ingeschakeld contact tussen de zwarte en blauw/rode draad, als je daar 12V meet is inderdaad de spanningsregelaar verdacht/defect.
 
Back
Top