Power 1 knipperlichten + alpha remlicht

MCL

New Member
Hallo, ik heb een zip 4t 2v. Nou ben ik de led verlichting aan t sluiten en werkt de dagrijverlichting van mijn remlicht niet en van de knipperlichten alleen als ik de scooter start. Ik zag dat het remlicht van alpha gelijkspanning nodig had en de power 1 knipperlichten niet. Hoe kan ik dit oplossen of is dit niet te combineren?
 
Advertisement - register to remove this

Misschien kun je initiele tekst van je probleem wat beter beschrijven want ik snap er geen biet van!

Bovendien je bewering over gelijk en wisselspanning bij de verschillende merken slaan nergens op.

Led altijd aansluiten op gelijkspanning.

Je remlicht is reeds gelijkspanning dus daar hoef je niks aan te wijzigen.

Je knipperlichten werken ook met gelijkspanning maar gezien je van gloeilampjes naar led switcht kan het zijn dat de knipperlichten continue branden als er geen weerstanden in de units zitten of zijn het knipperlichten met een zogenaamd Audi-effect want dan vervalt je knipperrelais.

Je achterlicht en koplamp is "wisselspanning" en komt rechtstreeks van je stator, velen noemen dit onterecht de "ontsteking".
Maw, hier kun je geen led op aansluiten, dan moet je eerst de verlichting ombouwen naar gelijkspanning.

Als de knipperlichten voorzien zijn van dagrijverlichting sluit je de draad van de dagrijverlichting aan op de witte draad van je contactslot, ook gelijkspanning dus.
 
Back
Top